مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

رشته های بدون کنکور هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ


رشته ها بدون آزمون هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی مشکل بسیاری از علاقه مندان به تحصیل را که به دلایلی مانند نداشتن وقت کافی برای آزمون دادن یا داشتن استرس در سر جلسه کنکور و ... حل کرده و داوطلبان را بر اساس علاقه به رشته تحصیلی بدون توجه به معدل  دیپلم پذیرش می کند. از آنجایی که هیچگونه تفاوتی در مبلغ شهریه یا ساعات درس در دانشگاه و مدرک تحصیلی و ... بین دانشگاه آزاد بدون کنکور و دانشگاه آزاد با کنکور وجود ندارد، لذا داوطلبان دانشگاه آزاد بدون کنکور از 3 سال گذشته تا کنون روز به روز بیشتر و بیشتر شده است. تنها نکته حائز اهمیت در دانشگاه آزاد بدون کنکور این است که دانشجویان حق نقل و انتقال ندارند لذا توصیه می شود با شناخت کافی رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند زیرا که هر واحد دانشگاهی یک سری از رشته ها را داراست. باید حتما دید که واحد دانشگاهی که شما قصد ادامه تحصیل دارید چه رشته هایی را بدون کنکور پذیرش می کند وآیا رشته مورد علاقه شما را پذیرش می کند یا کدام واحد دانشگاهی صلاحیت انتخاب را به عنوان دومین گزینه مورد نظر دارد؟ و ....

نحوه ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور در گروه هنر

داوطلبان متقاضی می توانند جهت ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور در تمامی شهرهای ایران از طریق اینترنتی با ورود به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org  خرید یک کارت اعتباری  بدون مراجعه حضوری در زمان مقررثبت نام نمایند.  یا از طریق مشاوره  با گروه مشاورین مجرب درخت دانش با شماره تلفن 9099072943 بدون کد از تلفن ثابت منزل تماس گرفته و ثبت نام از رشته ی مورد دلخواه خود را به عمل آورند. نکته قابل توجه در مورد نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه این است که ثبت نام اینترنتی دو مرحله ایی می باشد.

زمان ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور در بهمن ماه

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد امسال در اواسط آذر ماه منتشر خواهد شد و متقاضیان می توانند با مطالعه دفترچه و انتخاب رشته مورد نظر خود جهت ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد(رشته های بدون آزمون گروه هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد)

در مقطع کاردانی پیوسته لازم است رشته ای را که برمی گزینید با رشته ای که در آن دیپلم گرفته اید، مرتبط باشد. در مقطع کاردانی ناپیوسته بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی دیپلم خود رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید. جهت ثبت نام در کارشناسی ناپیوسته(رشته های بدون آزمون گروه هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد) لازم است مدرک فوق دیپلم گرفته باشید. برای شرکت در کارشناسی پیوسته دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی کافی است.لازم به ذکر است جهت پذیرش داوطلبان گرامی در بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی سوابق تحصیلی تأثیری نداشته یعنی داوطلبان با هر معدلی می توانند ثبت نام نمایند.

رشته های موجود در بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته هنر

رشته ها با تنوع زیادی در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه شده اند. اما در این میان مسئله حائز اهمیت این است که دانشگاه انتخابی توسط شما آیا رشته مورد علاقه شما را پذیرش می کند یا نه؟ جهت اطلاع از ارائه رشته های هر واحد دانشگاهی با مشاوران مجرب درخت دانش تماس بگیرید تا شما را در این باره راهنمایی نمایند.

رشته های بدون آزمون گروه هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد:

فرش، صنایع دستی، بازیگری-کارگردانی، عکاسی- گرافیک، نقاشی، طراحی پارچه و لباس-طراحی بافت و پارچه، ارتباط تصویری و ....می باشند.

 مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت مشاوره و راهنمایی درباره رشته های بدون آزمون گروه هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد در هر شهر و انجام ثبت نام می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون کدگیری تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید. برای اطلاعاتی در باب موضوعات مختلف از جمله مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور، لیست رشته های بدون کنکور گروه علوم انسانی بهمن ماه دانشگاه آزاد، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی دانشگاه آزاد و همچنین بدون کنکور گروه زبان و بدون کنکور هنر می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موفقیت شما افتخار ماست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی