مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

۳۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت


ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

قبل از ورود به سامانه سجا توصیه می شود که حتما شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 را مطالعه نمایید و بدانید که نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 و درج آن یکی از مهمترین مراحل ثبت نام می باشد که دانش آموزان باید در حد امکان از طریق مشاور انجام دهند چون سال های گذشته شاهد این بوده ایم که حتی با کسب امتیاز 100 دانش آموزان نتوانستند پذیرش این مدارس را بگیرند و دلیل آن : درج اشتباه امتیاز و یا انجام مراحل ثبت نام از طریق کافی نت بوده است و اشتباه در انتخاب مدرسه نزدیک از این رو توصیه می شود:

قبل از ورود مستقیم به سامانه سجا چیست؟ مدارس شاهد حتما برای انجام تمام مراحل ثبت نام خود، درج سهمیه های عادی، نظرات مدارس شاهد و ... از مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن منزل)هم به صورت حضوری و هم تلفنی تماس حاصل نمایید.

توجه!: در صورت عدم ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (به دلیل بالا بودن تماسها - اختلال در سیستم شبکه های هوشمند) لطفا مجددا تماس بگیرید.

ورود به سامانه سجا 98

لینک ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir

ورود به سامانه سجا 98 یکی از پرتکرارترین سوالات دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که نمیدانند سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 چه نام دارد و نحوه ورود به سایت چگونه است؟ لینک مستقیم ورود کدام است ؟ آیا چه امتیازی دارند و اولویت ثبت نام با چه دانش آموزانی است؟ نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 به چه صورتی است؟ و ... ما در این مقاله کامل سوالات این دانش آموزان را پاسخ خواهیم داد و شما می توانید با ورود به لینک ورود در ادامه مقاله وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد ( سجا ) شوید.

برای ورود مستقیم به سامانه و سایت ثبت نام مدارس شاهد می توانید به سایت sajaa.ir مراجعه نمایید کلیک بر روی سایت و یا برای معرفی و راهنمای تصویری ثبت نام در سایت saja.medu.ir کلیک نمایید.

 

 

  • mobin hossini
۳۱
ارديبهشت

نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 با سهمیه ایثارگری

نحوه امتیاز بندی ایثارگری در مدارس شاهد 98 در سهمیه ایثارگری سامانه سجا دارای بیشترین امتیاز هستند و شانس قبولی بالایی در قبولی این مدارس دارند ولی سهمیه های ایثارگری خود به چند دسته تقسیم می شوند که به ترتیب امتیاز:

  1. دانش آموز جانباز (3000 امتیاز)
  2. فرزند جانباز 25 تا 49 درصد (3000 امتیاز)
  3. فرزند جانباز تا 25 درصد (2000 امتیاز)
  4. خواهر و یا برادر شهید و جانباز 70% (500 امتیاز هر مورد)
  5. نوه شهید و جانباز بالای 70% (500 امتیاز هر مورد)
  6. برادر زاده و یا خواهر زاده شهید و جانباز بالای 70%(50 امتیاز)(حداکثر 5 مورد)
  7. نوه جانباز 50 تا 69 (100 امتیاز)
  8. نوه جانباز تا 49 % (50 امتیاز)
  9. نوه آزاده (100 امتیاز هر مورد)
  10. نوه آزاد و جانباز (150 امتیاز)
  11. نتیجه شهید(50 امتیاز)
  12. فرزند همسر(جانباز-شهید بالای 70%) (50 امتیاز)
 
نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98

 

توصیه می شود: برای اطلاع از میزان امتیاز دانش آموزان دارای سهمیه ایثارگری مدارس شاهد بر اساس دفترچه جدید سال 98، شرایط ثبت نام مدارس شاهد، انجام تمامی مراحل و نحوه ثبت نام ایثارگران مدارس شاهد 98، انتخاب بهترین مدرسه و .. با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن) ثابت منزل تماس حاصل نمایید.


  • mobin hossini
۳۱
ارديبهشت

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد فرزندان وظیفه 98-99

 از آن جایی که نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد فرزندان وظیفه 98 و حضور در جبهه به گونه ایست که داوطلبان می توانند از سهمیه آزاد و سهمیه بنیادی برخوردار گردند .داوطلبینی که شرایط دانش آموزان شاهد و ایثارگر را دارند می بایست حتما مطابق با امتیاز بندی و سهمیه بنیادی که مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثار گر می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت عمل نمایند. نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد شامل مواردیست که در زیر بدان اشاره شده است که توصیه می شود دانش آموزان شاهد و ایثارگر در صورت  داشتن امتیاز مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند .

 

 

و همینطور نحوه امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد برای سهمیه بنیادی به گونه ایست که دانش آموزان شاهد و ایثارگر از شانس قبولی بیشتری برخوردارند . البته با توجه به امتیازات غیر بنیادی نیز دانش آموزان از شانس قبولی  برای مدارس شاهد برخوردارند.

 

 

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند نظامی یا وظیفه به ازای حضور در مناطق عملیاتی جبهه چگونه است ؟

البته شایان ذکر است که  به ازای حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر 60 ماه به ازای هر ماه 1.5 امتیاز تعلق می گیرد .

 

 

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به حضور در مناطق عملیاتی نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند .

 

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند نظامی یا وظیفه به ازای حضور در مناطق امنیتی جبهه چگونه است ؟

 با توجه به این که به ازای حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر90 ماه به ازای هر ماه 2 امتیاز تعلق می گیرد .

 

 

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به حضور در مناطق امنیتی نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

 

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند نظامی یا وظیفه به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی چگونه است ؟

و نیز به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه15 امتیاز تعلق می گیرد .

 

 

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به حضور در جبهه و مناطق جنگی نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

 

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی به ازای خدمت بسیجیان در جبهه 8 سال دفاع مقدس  چگونه است ؟

به ازای خدمت بسیجیان در جبهه 8 سال دفاع مقدس
(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه30  امتیاز تعلق می گیرد .

 

 

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به خدمت بسیجیان در جبهه 8 سال دفاع مقدس نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

 

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند رزمنده جبهه مقاومت چگونه است ؟

و نیز فرزند رزمنده جبهه مقاومت می تواند به ازای هر ماه 30 امتیاز بگیرد . .

 

 

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به فرزند رزمنده جبهه مقاومت  نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

 

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ویژه ایثارگران  برای حضور در مناطق امنیتی ( شمال غرب ایران )  چگونه است ؟

به ازای حضور در مناطق امنیتی ( شمال غرب ایران ) ویژه ایثارگران از تاریخ 1/1/58 لغایت 31/6/59 ( به مدت 18 ماه ) هر ماه 15 امتیاز تعلق می گیرد .

 

 

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازویژه ایثارگران به ازای حضور در مناطق امنیتی ( شمال غرب ایران ) جبهه مقاومت  نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

نحوه امتیاز بندی فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهی صادره در سال جاری از اداره کل نوسازی مدارس استان و تائید کتبی ستاد اجرایی شاهد استان ( سال جاری ) حداکثر 140 امتیاز می توانند با الویت احداث مدارس شاهد بگیرند .

 

 

دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا شاهد درخت دانش می توانند با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه شهرستان  مراجعه نمایند


  • mobin hossini
۳۰
ارديبهشت

 

 

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سامانه سجا

ثبت نام مدارس شاهد 98 برای ورود به سه پایه تحصیلی انجام خواهد شد:

 

 

 

  1. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه اول ابتدایی (دوره ابتدایی)
  2. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه هفتم (دوره اول متوسطه)
  3. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم (دوره دوم متوسطه)

برای هر کدام از مقاطع زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 متفاوت خواهد بود لذا دانش آموزان با توجه به مقطعی که درحال ورود به آن هستند در مهلت تعیین شده برای ثبت نام مدارس شاهد 98-99 به سامانه سجا مراجعه نمایند.

 

 

سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه سجا یا همان سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 از بهار 94 جهت یکپارچه سازی تمامی فعالیت ها و ثبت نام های مدارس شاهد و ایثارگران کشور راه اندازی شده است که تمامی فعالیت های مربوط به مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام مدارس شاهد، برگزاری کلاس های جبرانیو تقویتی، گزارشگیری و... از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد.

 

 

در سایت سجا چگونه مدرسه انتخاب کنیم؟

با توجه به اظهارات مدیر کل امور شاهد و ایثارگران آموزش  و پرورش در سال 98 مدرسه شاهد تازه تاسیس نداریم و ظرفیت مدارس شاهد 98-99 تفاوتی با سال گذشته نکرده است لذا دانش آموزان باید با توجه به منطقه سکونت خود اقدام به انتخاب مدرسه شاهد مورد نظر نمایند و انتخاب مدرسه خارج از محل سکونت شانس قبولی دانش آموز را کم خواهد کرد در ادامه لیست مدارس شاهد تران و شهرستان هارا با کلیک بر لینک مورد نظرمی توانید مطالعه بفرمایید.

 

 

جهت اطلاع از لیست کامل مدارس شاهد تهران و شهرستان ها و لیست مدارس شاهد پسرانه و دخترانه 98 به تفکیک منطقه از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و با تلفن ثابت ) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

 

 

لیست مدارس شاهد تهران

 

 

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان

 

 

لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان

 

 

لیست مدارس شاهد کرمانشاه

 

 

لیست مدارس شاهد تبریز

 

 

لیست مدارس شاهد ابتدایی مشهد

 

 

لیست مدارس شاهد راهنمایی مشهد

 

 

آدرس مدارس راهنمایی شاهد

 

 

لیست مدارس ابتدایی شاهد

 

 

مشاوره سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja

مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن کادر مجرب و حرفه ای پاسخگوی سوالات و ابهامات نمامی دانش آموزان و والدین محترم در نحوه ثبت نام در سامانه سجا، نحوه ثبت نام دانش آموزان شاهد در سامانه سجا و غیر شاهد در saja.medu.ir ، نحوه امتیاز دهی در سامانه ثبت نام مدارس شاهد و... از سراسر کشور و به صورت تمام وقت می باشند از طریق تماس با شماره 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره و یا عضویت در کانال تلگرام سجا و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش که در زیر آدرس صفحات مجازی درخت دانش را ارائه داده ایم.

 

 

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب شاهد درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

 

کانال تلگرام سجا درخت دانش: t.me/derakhte-danesh(اطلاع از زمان شروع پیش ثبت نام)

 

 

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

لینک مستقیم ورود به سایت سجاsaja.medu.ir

 

 

 


  • mobin hossini
۲۹
ارديبهشت


سامانه سجا.

ورود به سامانه سجا 98 یکی از پرتکرارترین سوالات دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که نمیدانند سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 چه نام دارد و نحوه ورود به سایت چگونه است؟ لینک مستقیم ورود کدام است ؟ آیا چه امتیازی دارند و اولویت ثبت نام با چه دانش آموزانی است؟ نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 به چه صورتی است؟ و ... ما در این مقاله کامل سوالات این دانش آموزان را پاسخ خواهیم داد و شما می توانید با ورود به لینک ورود در ادامه مقاله وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد ( سجا ) شوید.

ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

قبل از ورود به سامانه سجا توصیه می شود که حتما شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 را مطالعه نمایید و بدانید که نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 و درج آن یکی از مهمترین مراحل ثبت نام می باشد که دانش آموزان باید در حد امکان از طریق مشاور انجام دهند چون سال های گذشته شاهد این بوده ایم که حتی با کسب امتیاز 100 دانش آموزان نتوانستند پذیرش این مدارس را بگیرند و دلیل آن : درج اشتباه امتیاز و یا انجام مراحل ثبت نام از طریق کافی نت بوده است و اشتباه در انتخاب مدرسه نزدیک از این رو توصیه می شود:

قبل از ورود مستقیم به سامانه سجا چیست؟ مدارس شاهد حتما برای انجام تمام مراحل ثبت نام خود، درج سهمیه های عادی و ... از مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

ورود به سامانه سجا 98

لینک ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir

 

برای ورود مستقیم به سامانه و سایت ثبت نام مدارس شاهد می توانید به سایت sajaa.ir مراجعه نمایید کلیک بر روی سایت و یا برای معرفی و راهنمای تصویری ثبت نام در سایت saja.medu.ir کلیک نمایید.

  • mobin hossini
۲۶
ارديبهشت


ضرایب کنکور سراسری زبان 98

ضرایب دروس کنکور زبان 97 با ضرایب کنکور زبان 98 تفاوتی نداشته است و در رشته زبان خارجه معمولا تمام کسانی که علاقه مند به شرکت در این رشته هستند، سالها انتظار و تلاش خود را در این زمینه به مرحله عمل در آورده و به دلیل متفاوت بودن این رشته با دیگر رشته ها مستلزم تلاش بیشتری نیز می باشد. همانگونه که تمام ضرایب در تمام رشته های موجود در این گروه همه یکی هستند و تنها تفاوت را می توان در درس زبان تخصصی مشاهده کرد آن هم ضرایب یکی است فقط عنوان درسی مورد آزمون متفاوت است،

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در تمامی گروه ها مخصوصا گروه زبان و انتخاب رشته کنکور تجربی 98 را از مشاوران درخت دانش دریافت نمایید.

ضرایب دروس عمومی در کنکور زبان 97 و تفاوت آن با کنکور امسال

مانند گروه های آزمایشی دیگر علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر گروه آزمایشی زبان خارجه هم در دروس عمومی ضرایب یکسانی دارند:

  1. در درس زبان و ادبیات فارسی ضریب 4
  2. فرهنگ و معارف اسلامی ضریب 3
  3. زبان عربی ضریب 2
  4. زبان انگلیسی ضریب 2

درگروه زبان خارجه دروس اختصاصی تا حدودی متفاوت تر از دیگر گروه های آزمایشی می باشد زیرا که ضرایب دروس اختصاصی در کنکور 97 و مقایسه آن با کنکور 98 در تمام زیر گروه ها یکی است و تنها ضریب متفاوت در زیر گروه ها فقط زبان خارجه است.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین ثبت نام در رشته های تاپ زبان خارجه بر اساس سوابق تحصیلی (معدل) و نحوه و شرایط ورود بدون آزمون در نیمسال اول مهر ماه 98 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

ضرایب دروس کنکور زبان در زیرگروه های مختلف

در تمام زیر گروه ها درس زبان خارجه ضریب 4 دارد. اما تفاوت آنها فقط و فقط به نوع زبان خارجه بر می گردد که در زیر گروه 1 زبان خارجه انگلیسی با ضریب 4، در زیر گروه 2 زبان خارجه آلمانی با ضریب 4، در زیر گروه 3 زبان خارجه زبان تخصصی فرانسه با ضریب 4 و در زیر گروه 4 ضریب زبان تخصصی وجود نداشته و ضریب زبان عمومی 4 محاسبه می شود.

رشته های واقع شده در زیر گروه 1

زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، تربیت دبیر زبان انگلیسی، مترجمی خبر انگلیسی

رشته های واقع شده در زیر گروه 2

زبان آلمانی، مترجمی زبان آلمانی

رشته های واقع شده در زیر گروه 3

زبان فرانسه گرایش ادبی، زبان فرانسه گرایش مترجمی

رشته های واقع شده در زیر گروه 4

زبان ژاپنی، زبان ایتالیایی، زبان اسپانیایی، زبان چینی، زبان روسی، زبان ترکی استانبولی، زبان و ادبیات ارمنی، زبان و ادبیات اردو

هدف ما آشنایی داوطلبین گرامی ضرایب دروس کنکور زبان 98 و تفاوت آن با کنکور امسال با رشته های موجود در هر زیر گروه بود تا بتوانند بر اساس علاقه، اهمیت و بالا بودن ضرایب برنامه ریزی درسی کنکور 97 خود را انجام داده و با توکل بر خدا در کسب رشته مورد علاقه خود موفق باشند.

شما می توانید برای مدیریت برنامه ریزی درسی کنکور 98 به نکات زیر توجه بفرمایید:

در کنکور سراسری 98 قبل از برنامه ریزی خود باید از حذفیات کنکور، مباحث آسان و مباحث مهم کنکور، تغییرات کتاب درسی، ضرایب دروس آزمون، منابع درسی اصلی و کمک درسی آزمون و ..... آگاه باشید.

جهت انجام مشاوره و راهنمایی درباره برنامه ریزی درسی برای رشته مورد علاقه و گرفتن اطلاعات لازم راجع به کنکور 98 و کسب بهترین تراز و رتبه می توانید با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری تماس گرفته و سرنوشت طلایی خود را با مشاوران مجرب درخت دانش رقم بزنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام کنکور: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • mobin hossini
۲۶
ارديبهشت

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

دانشگاه آزاد همچون دیگر دانشگاه ها ی سراسری، پیام نور، غیر انتفاعی  و ... بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع مختلف و در وسعت بیشتری اقدام به پذیرش دانشجو می کند در این مقاله سعی داریم به سوالات و ابهامات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 بپردازیم که تفاوت بدون آزمون و با آزمون در چیست؟ کاردانی پیوسته بدون آزمون و کاردانی ناپیوسته بدون آزمون چه تفاوتی دارند؟ و...

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد 98

پذیرش و ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 براساس سوابق تحصیلی خواهد بود یعنی معدل کل دیپلم داوطلب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت زیرا بر اساس قوانین نظام سنجش و آموزش پذیرش در 85 درصد رشته ها در مقطع های تحصیلی مختلف باید براساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت کردن در کنکور صورت بپذیرد.

 

 

تفاوت کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور در چیست؟

ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد شامل:

 

 

·          کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98

 

 

·          کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

 

 

بالطبع رشته های ارائه شده در هرکدام از این مقاطع دارای تفاوت هایی است، مهم ترین تفاوت در شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی است زیرا که مدرک لازم ثبت نام کاردانی ناپیوسته، داشتن پیش دانشگاهی و یا فوق دیپلم می باشد اما مدرک لازم ثبت نام کاردانی پیوسته دیپلم می باشد.برای اطلاع از تفاوت کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور، لیست رشته های بدون کنکور کردانی پیوسته، لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته و... می توانید از طریق شماره گیری 9099072943(بدون کد و با تلفن ثابت ) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

 

 

پیش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 به چه معناست؟

 

ثبت نام بدون کنکور آزاد تا چند سال پیش به صورت حضوری بود یعنی داوطلب با مراجعه به دانشگاه در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانست ثبت نام انجام دهد اما چند سالی است که دیگر بدون آزمون دانشگاه آزاد پیش ثبت نام دارد یعنی پیش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 به این معنی است ابتدا داوطلب به صورت اینترنتی در رشته مورد نظر ثبت نام انجام می دهد و منتظر اعلام نتایج دانشگاه آزاد مهر 98 می ماند.

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

زمان ثبت نام کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی 98 بر خلاف سال های قبل زودتر آغاز می شود و از نیمه دوم خرداد ماه 98 ثبت نام کاردانی پیوسته شروع خواهد شد، زمان ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 از 26 اسفند آغاز شده است.

 

 

مهلت ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بدون در نظر گرفتن احتمتا تمدید دوباره  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 تا 6 شهریور 98 می باشد لذا داوطلبان در مهلت مقرر باید نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

همه داوطلبان جهت اطلاع از شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org     دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را دریافت نمایند در این قسمت مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 را شرح خواهیم داد و اینکه مهم ترین شرط داشتن مدرک دیپلم در یکی از شاخه های فنی حرفه ای، کاردانش، دیپلم نظری سه ساله، دیپلم نظام قدیم و دیپلم نظام جدید آموزشی 3-3-6 می باشد.

 

 

چه کسی می تواند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 شرکت کند؟

تقریبا تمامی داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم هستند می توانند در بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99 شرکت نمایند اما متجانس بودن رشته تحصیلی با مدرک دیپلم داوطلب ضرورت دارد و در صورت غیر متجانس بودن باید واحد های جبرانی پاس کند.

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد شامل رشته های زیر است:

 

 

 

  • مربی بهداشت مدارس
  • کودکیاری مربی کودک
  • مدیریت خانواده – مدیریت
  • حسابداری
  • امور اداری
  • تربیت بدنی
  • الکترونیک
  • صنایع شیمیایی
  • ساختمان
  • نقشه کشی معماری
  • شهرسازی
  • نقشه برداری
  • ساخت و تولید
  • تأسیسات
  • نقشه کشی عمومی
  • مکانیک خودرو
  • صنایع نساجی
  • متالورژی
  • صنایع فلزی
  • سفال و سرامیک
  • نرم افزار کامپیوتر
  • مکانیسین ماشین های کشاورزی
  • صنایع چوب و کاغذ
  • امور دامی
  • امور زراعی و باغی
  • گرافیک
  • هنرهای تجسمی
  • طراحی و دوخت

داوطلبان و متقاضیان دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها، تجانس رشته های کاردانی با مدرک دیپلم، دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد و... می توانند از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

  • mobin hossini
۲۶
ارديبهشت

نحوه ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98

از جمله با کیفیت ترین مدارس سطح کشور، مدارس شاهد هستند و در پایه های ابتدایی؛ راهنمایی (اول متوسطه) و دبیرستان (دوم متوسطه) از دانش آموزان ثبت نام به عمل خواهند آورد، ما در این مقاله سعی داریم به سوالات و ابهامات دانش آموزان و اولیاء برای نحوه ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98 اصفهان و شرایط و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 بپردازیم، لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

مراحل نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد اصفهان

  • ورود به سایت سجا و تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی داوطلب.
  • تکمیل فرم مربوط به سوابق تحصیلی دانش آموز و اطلاعات مدرسه سابق.
  • مهم ترین مرحله ثبت نام مرحله کسب امتیاز و وارد نمودن سهمیه های دانش آموز می باشد و انتخاب مدرسه شاهد در محدوده محل سکونت دانش آموز.

داوطلبان ورود به مدارس شاهد و اولیا که قصد ثبت نام فرزندان خود در مدارس شاهد را دارند می توانند برای اطلاعات کامل از امتیازات مدارس شاهد، شهریه مدارس شاهد 98، انجام ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد فرزندان خود و هر سوال و ابهامی در مورد مدارس شاهد از طریق شماره گیری 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

ثبت نام مدارس شاهد اصفهان

نحوه ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99

داوطلبان ورود به مدارس شاهد باید با توجه به مقطع تحصیلی نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام نمایند، تمامی مراحل و نحوه ثبت نام دانش آموزان شاهد 98 تمامی مقاطع از طریق سامانه سجا درخت دانش می باشد و داوطلبان پس از اعلام نتایج توسط مدارس شاهد می توانند جهت ثبت نام نهایی مدارس شاهد اقدام نمایند.

معرفی سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد اصفهان

تمامی داوطلبان مدارس شاهد کل کشور باید پیش ثبت نام مدرسه ای خود را خود را از طریق سامانه سجا به نشانی سایت saja.medu.ir انجام دهند که ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام مدارس شاهد در پایه مربوطه اقدام نمایند که پس از خرید وارد مراحل بعدی ثبت نام خواهید شد که به اختصار بیان خواهیم نمود.

  • mobin hossini
۲۴
ارديبهشت


ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 کارشناسی لیسانس

همان گونه که در بالا اشاره کردیم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 دارای دو نیمسال تحصیلی و دو نوبت ثبت نام ورودی می باشد که در نیمسال اول تحصیلی یعنی مهر ماه 98 زمان ثبت نام آغاز شده است و تا 6 شهریور ماه مهلت ثبت نام دارد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر ماه 99-98 باید گفت که فعلا در سه مقطع پیش ثبت نام و یا انتاتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی داریم که این به معنای:

پیش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 به چه معناست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی ترم مهر 99-98 چون یک مرحله ای می باشد و آزمونی ندارد به عنوان پیش ثبت نام می باشد که داوطلبین واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 باید در ابتدا رشته خود را انتخاب نمایند و بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم در رشته یا مورد پذیرش قرار بگیرند و یا اولویت بعدی در نظر گرفته شود.

"باید بدانید: قبولی در هر رشته ای در دانشگاه آزاد بدون کنکور 100% تضمینی نیست"

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

 

 

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی مهر - بهمن

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های تاپ دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانش گاه های آزاد تهران و کل کشور می توانید پربازدید ترین مقالات درخت دانش در زمینه رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید:

  • mobin hossini
۲۳
ارديبهشت


سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد کدام است؟

تعدادی زیادی از داوطلبان در قسمت جستجوی گوگل از اسامی سایت ها و کانال های متفاوت به اشتباه انتخاب کرده و درواقع اطلاعات خاصی دریافت نمی کنند مانند: سامانه سجاد، سامانه سناد، سمانه سجا و .... که در اینجا باید ذکر کرد که سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد فقط در لینک سامانه سجا و یا سایت سجا به آدرس: SAJA.MEDU.IR امکان پذیر می باشد. در زیر لینک کانال سجا را برای دریافت اطلاعات به روز قرار داده ایم داوطلبان می توانند عضو کانال شده و ثبت نام خود را با هماهنگی مشاوران به انجام برسانند

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای زیر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

قبل از کلیک کردن بر روی لینک کانال تلگرام لطفا فیلترشکن خود را به حالت روشن گذاشته ویا به شماره ادمین تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش 09033806196 برای دریافت لینک پیام ارسال نمایید.


کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش ( کانال تلگرام سجا)

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

توییتر مشاوره تحصیلی درخت دانش

خدمات کانال سجا

سامانه سجا بدلیل پایین بودن ظرفیت سایت آن معمولا زمان ثبت نام با مشکلاتی سروری روبه رو خواهد شد که داوطلبان و متقاضیان از این موضوع ترس و واهمه داشته که ثبت نام آنها انجام نگیرد که در این کانال تمامی داوطلبان می توانند با خیال آسوده عضو کانال شده و اطلاع رسانی های مرتبط با سامانه سجا چیست؟ و ثبت نام مدارس را دریافت نمایند.

ثبت نام مدارس شاهد فرزندان خود را نسبت به حساسیت های موجود امتیازدهی و اولویت بندی پذیرش ها نسبت به امتیازها به مشاورین درخت دانش بسپارید

با توجه به درخواست متقاضیان و داوطلبان ثبت نام مدارس شاهد 98 ، مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان و ... برای ایجاد یک کانال اطلاع رسانی تلگرام موافقت لازم دریافت و برای عضو شدن در این کانال می توانید بر روی لینک کانال سجا کلیک نمایید.

کانال ثبت نام مدارس ابتدایی، متوسطه اول ، متوسطه دوم مدارس شاهد در سامانه سجا انجام می گیرد، نحوه ثبت نام، شرایط ثبت نام، زمان ثبت نام مدارس شاهد، هزینه ثبت نام مدارس شاهد را می توانید در کانال مشاهده نمایید.

کانال سجا

مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد و مدارس نمونه، اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد و تیزهوشان، مشاوره انتخاب و معرفی بهترین مدارس در شهرهای مختلف به نسبت توانایی بچه ها و هدایت تحصیلی بچه های در پایه نهم به دهم ، مشاوره و راهنمای در تمامی مقاطع تحصیلی همراه شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن ثابت شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد را شماره گیری نمایید

  • mobin hossini