مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۰
شهریور

کارشناسی ارشد بدون کنکور 

شرایط ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان 98-99

  1. حداقل معدل بالای 16 برای رشته های غیر از علوم انسانی

  2. پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون رشته های پزشکی دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان در سال تنها یک بار در رشته متجانس با رشته کارشناسی می باشد.

  3. دوره تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته 8 نیمسال و کاردانی نیز 4 نیمسال بیشتر نباشد.
  4. تغییر رشته در کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 امکان پذیر نیست.
  5. دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند نمی توانند در این دوره انتخاب رشته نمایند.
  6. داوطلبان می توانند 20 کد رشته از میان یک مجموعه انتخاب نمایند.
  7. داوطلبان نظام وظیفه بایید تاییده ادامه تحصیل طبق جدول شماره 3 مندرج در دفترچه را داشته باشند.
  8. متقاظیان باید رشته ای متجانس و هم نام با رشته کارشناسی خود را انتخاب نمایند و حتما فارغ التحصیل شده باشند.
  9. و ...

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 چگونه است؟

ما معمولا به سه روش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در سال 1398 داریم:

  1. انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98
  2. ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98
  3. ثبت نام به صورت فراخان دانشگاه ها و رتبه های ممتاز هر دانشگاه

توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد، نحوه ورود به رشته ها، زمان و شرایط لازم، معدل لازم برای قبولی در دانشگاه های سطح بالا و انجام تمامی مراحل ثبت نام و ... می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان ارشد درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای از 5 مرداد ماه آغاز شده است که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط، رشته های جدید و نحوه انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و برای دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

فارغ التحصیل ممتاز کیست؟

  • فارغ التحصیل رتبه اول هر سال تحصیلی محل دانشگاهی، فردی است که در رشته تحصیلی مربوطه دارای بالاترین معدل کل در بین فارغ التحصیلان آن سال تحصیلی باشد.

2- دانشجویان رشته یا گرایش را که حداکثر تا پایان تیر هر سال فارغ التحصیل شده و مشمول شرایط باشد، با هم مقایسه و فردی که بالاترین میانگین کل را کسب کرده باشد به عنوان رتبه اول آن رشته شناسایی می کنند.

*-این فارغ التحصیلان باید از طریق آزمون سراسری وارد شده باشند و حداکثر مدت تحصیل آنها 4 سال در کارشناسی پیوسته و 2 سال در کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل شده باشند.

*- ضمنا این دانشجویان نباید مشروطی داشته و یا دروس معادلسازی داشته باشند.

*- در شرایط مساوی بین چند نفر، فردی که مدت تحصیل او حداقل یک نیمسال کوتاه تر باشد، به عنوان رتبه اول رشته معرفی می شود.

*- واجدین شرایط از امتیاز ممتازین بر اساس %10ظرفیت هر رشته و و حد نصاب قبولی %90 نمره آخرین فرد قبولی عادی آن شهر/رشته بررسی و نتایج آنها اعلام می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی باید تا 15/11/98 فرمهای متقاضیان واجد شرایط را به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ارسال نماید.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

25  درصد ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فزندان آنها و جانبازان 25%  و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد.

5 درصد ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنها و همسر و فرزندان رزمندگام با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص می یابد.

در صورتی که سهمیه 25% ایثارگران تکمیل نشود، جای خالی آن ابتدا به مشمولین 5% و سپس به سهمیه آزاد اختصاص می یابد.

بر این اساس 70% نمره آخرین نفر پذیرفته شده در گزینش آزاد هر کد رشته محل و حد نصاب نمره رزمندگان 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده و گزینش آزاد در هر کد رشته محل می باشد.

طبق مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورخ 1811/95 آن دسته از داوطلبان که با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران یک بار در دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرفته شده باشند، حق استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران و رزمندگان در آزمونهای سالهای بعد در همان مقطع را نخواهند داشت.

وضعیت نظام وظیفه

داوطلبان مرد لازم است در صورت قبولی در بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

1-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ

2-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ (ﮐﻔﺎﻟﺖ ـ ﭘﺰﺷﮑﯽ ـ ﻣﻮارد ﺧﺎص و اﯾﺜﺎرﮔﺮان)

3- ﻣﺸﻤﻮﻻن دارای ﺑﺮگ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺪون ﻏﯿﺒﺖ( ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﮐﻔﺎﻟﺖ و  ..) در ﻣﺪت اﻋﺘﺒﺎر آن ﻣﺸﺮوط ﺑﺮ آن ﮐﻪ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﺳﺎل از اﺗﻤﺎم ﺗﺤﺼﯿﻞ آﻧﺎن در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺳﭙﺮی ﻧﺸﺪه ﺑﺎﺷﺪ.

4-    متولدین نیمه اول 1347 و قبل از آن، به شرط این که تغییر سن نداده باشند همچنین فارغ التحصیلان دوره کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته متولد سال 1354، مشروط بر این که در زمان قبولی در دانشگاه کارت معافیت دائم خود را ارائه نمایند.

5-- ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﻗـﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺮﺑﻮﻃـﻪ و اراﺋـﻪ ﮔـﻮاهی اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻣﻘﺎم اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ. (کارشناسی ارشد بدون کنکور)

6- ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺷﺎﻏﻞ رﺳﻤﯽ ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻧﻈﺎﻣﯽ و اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﺑﺎ اراﺋﻪ ﮔﻮاﻫﯽ اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ (ﺷﺎﻏﻠﯿﻦ وﻇﯿﻔﻪ و از ﺟﻤﻠﻪ ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻻزم اﺳﺖ از ﺧﺪﻣﺖ ﺗﺮﺧﯿﺺ ﮔﺮدﻧﺪ).

  • mobin hossini
۳۰
شهریور

 

کاربرد کارنامه سبز کنکور 97

دریافت کارنامه نهایی کنکور 98

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98 و تفاوت آن با کنکور امسال 98 داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که طی چند روز آینده انتشار می یابد اقدام به دریافت کارنامه سبز کنکور  نمایند.

توصیه میشود: برای دریافت کارنامه سبز، ارسال درخواست لغو محرومیت از کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه نهایی (سبز) و ... حتما با کارشناسان مجرب ما از رطیق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟

با دریافت کارنامه سبز کنکور 98-99 می توان از علامت * فهمید که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه 5 خود قبول شده است.

منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور چیست؟

همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است.

عدد 2 در کارنامه سبز کنکور  به چه معناست؟

و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است.

عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است. اطلاعات مربوط به کاربرد کارنامه سبز کنکور 98 را می توانید از مشاورین درخت دانش دریافت نمایید.

عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 4 می توان فهمید که وضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد.

عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید.

درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور  ؟

با درج 7 می توان فهمید که داوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است.

عدد 8 در کارنامه سبز  به چه معناست؟

عدد 8 در کارنامه سبز و کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 و مقایسه با کنکور امسال 98 شامل:

با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است.

با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است. فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست ندارید یا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق کارنامه سبز کنکور 98 درخت دانش می توانید اقدام نمائید .

نحوه انتقالی با کارنامه سبز چگونه است ؟

متاسفانه تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان اطلاعات کاملی از کاربرد کارنامه سبز کنکور98 و کارنامه محرمانه کنکور 98 ندارند و برای درافت برای اطلاع از چگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 98 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه انتقالی با کارنامه سبز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کارنامه سبز کنکور

زمان انتشار و کاربرد کارنامه سبز کنکور 98

اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه سبز رادارد باید بداند که سازمان سنجش هیچ مسئولیتی برای انتقالی به انتخاب های پایین تر در قبال داوطلبان ندارد و دانشگاه های مبدأ و مقصد هستند که این رابطه تصمیم می گیرند و باید دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت نمایند که در این صورت است داوطلب می تواند از انتقالی با کارنامه سبز 97 برخوردار گردد.

کارنامه سبز کنکور 97 به زودی منتشر خواهد شد و مهلت استفاده از کارنامه سبز را در لینک بالا می توانید مشاهده نمایید. به محض منتشر شدن کارنامه سبز کنکور 97 در کانال تلگرام و سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

کارنامه سبز کنکور سراسری 97 می تواند به عنوان یک فرصت طلایی باشد پس به نوعی نمی توان از آن چشم پوشید .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.کاربرد کارنامه سبز 97 را می توانید از مشاوران تحصیلی درخت دانش جویا باشید.

پانسیون مطالعاتی درخت دانش برای پیشرفت تحصیلی و موفقیت در رشته های پزشکی کنکور 98، قبولی در رشته های فنی مهندسی دانشگاه های برتر کشور، مشاوره تحصیلی رایگان همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای ثبت نام می توانید در اسرع وقت با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید. شما می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت اقدام نمایید.

با مشاوره تحصیلی درخت دانش آینده موفق تحصیلی خود را رقم بزنید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

  • mobin hossini
۳۰
شهریور

انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟

  • روش دریافت کارنامه سبز 98 چگونه است؟کارنامه سبز کنکور 98 منتشر شد)

  • زمان و مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 98؟(نیمسال اول و نیمسال دوم بهمن 98-99)

  • تفاوت کارنامه محرمانه با کارنامه سبز؟(در نیمسال تحصیلی با هم تفاوت دارند و مطالعه کامل مقاله)
  • آیا تغییر رشته با کارنامه سبز امکان پذیر می باشد؟(بله، بر اساس رعایت شرایط تغییر رشته)
  • و ... ؟؟؟

کارنامه سبز چیست ؟ یا کارنامه ی نهایی یا همان کارنامه ی محرمانه، کارنامه ای است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور یک هفته تا دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبانی که در کنکور سراسری 98 انتخاب رشته نموده اند (هم کسانی که در رشته محلی پذیرفته شده و هم برای کسانی که هیچ رشته محلی پذیرش نشده اند)  صادر شد.

"استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه در نیمسال دوم تحصیلی 98-99 برای تغییر رشته و دانشگاه خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

استفاده از کارنامه سبز برای چه کسانی مفید می باشد؟

در خیلی از موارد اتفاق می افتد که داوطلبی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود به دلایلی مانند انتخاب رشته ی نادرست و یا نداشتن آگاهی کامل درباره رشته های انتخابی متناسب با رتبه منطقه خود، دچار مشکل شده و در نتیجه ی نهایی کنکور در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده است، این داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه ی سبز از سازمان سنجش و بررسی اختلاف رتبه خود با آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی(البته این بار در تکمیل ظرفیت با راهنمایی مشاوران متخصص)، در تکمیل ظرفیت شرکت نموده و شانس قبولی خود را در تکمیل ظرفیت بیازماید.

پذیرش در انتخاب های بعدی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مورد دوم شرایط استفاده از کارنامه ی سبز و انتقالی با کارنامه سبز برای کسانی است که در رشته ای پذیرفته شده اند، اما بیشتر تمایل دارند در رشته های بعدی خود در فرم انتخاب رشته پذیرفته شوند یعنی علاقه زیادی به این رشته ی پذیرفته شده ندارند و اگر در رشته های انتخابی بعدی خود پذیرفته می شدند، بیشتر احساس رضایت داشتند.

  • این افراد با مشاهده و نحوه دریافت کارنامه سبز خود می توانند در صورت موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد درخواست بررسی انتخاب های پایینی داده و در رشته پذیرفته شده اولویت های بعدی خود ثبت نام نمایند.
  • از آنجایی که اگر داوطلب در دانشگاه روزانه ای پذیرفته شده باشد و تمایلی به ثبت نام در آن رشته محل نداشته باشد و برای ثبت نام اقدام نکند (انتقالی با کارنامه سبز)، در کنکور سال بعد در پذیرش روزانه حق شرکت ندارد.

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 98-99 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

استفاده از کارنامه سبز/کارنامه نهایی/کارنامه محرمانه کنکور سراسری چگونه است؟

مراحل انتقالی با کارنامه سبز را می توانید در زیر مشاهده نمایید

-ابتدا طبق نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری به دانشگاه مبدأ مراجعه کنید و ثبت نام خود را نهایی کنید حال از اوایل ترم اول با در دست داشتن کارنامه سبز خود به دانشگاه مبدأ  ومقصد مراجعه کنید و درخواست خودرا تقدیم نمایید که این روش معمولا درصد موفقیت بیشتری دارد و در صورت اینکه با درخواست انتقالی شما از طرف دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت بشه شما از ترم بعد با تطبیق واحد های مشترک می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و در صورتی که با درخواست شما موافقت نشود شانس ادامه تحصیل در رشته اول را از دست نخواهید داد.

-اگر از رشته ای که مورد پذیرش قرار گرفته اید به هیچ عنوان راضی نیستید و علاقه ای به حضور سر کلاس های آن حتی ازترم اول ندارید و از طرفی نیز خیالتون راحت هست که رشته قبولیتون دانشگاه روزانه نیست ومی توانید سال بعد بدون محرومیت وبدون نیاز به اقدامی برای رفع محرومیت کنکور سراسری 98 را شرکت کنید و بدتان هم نمی آید که شانستون رو  برای اولویت های پایین تر امتحان کنید که طبق کارنامه سبز(کارنامه نهایی)شانس قبولی داشتید امتحان کنید. پس با اینکه با خیال راحت برای کنکور سراسری 98 خودتان را آماده می کنید بروید سراغ دانشگاه مقصد و درخواستتون رو تقدیم دانشگاه مقصد کنید با این امید مورد پذیرش قرار بگیرید.

"انتقالی و تغییر رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان استفاده از کارنامه سبز

متقاضیان و داوطلبان کنکور سراسری می توانند بعد از دو هفته از اعلام نتایج نهایی کنکور 98خود از طریق سایت سازمان سنجش کارنامه نهایی و یا کارنامه سبز خود را مشاهده نمایند.

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98

بعد از انتشار کارنامه نهایی کنکور 98 و اعلام پذیرفته شدگان نهایی کنکور 98 ازنیمه دوم مهرماه 98 این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت

مژده برای این دسته از داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه روزانه که تمایل به ثبت نام ندارند و از طرفی نمی خواهند از شرکت در کنکور سال بعد حذف شوند، این افراد می توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری

داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری می توانند از طریق مشاوران درخت دانش کارنامه سبز خود را تبیین و تحلیل نمایند.

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 در لینک زیر می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

مشاهده کارنامه سبز

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان گرامی در صورت نیاز به استفاده از کارنامه سبز کنکور و نحوه دریافت کارنامه سبز، نحوه درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و انتخابی مطمئن و درست در تکمیل ظرفیت و راهنمایی و اصلاح اشتباه در انتخاب رشته خود، می توانید با شماره تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری با شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • mobin hossini
۳۰
شهریور

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 98

نحوه گرفتن کارنامه سبز کنکور و مشاهده قبولی در انتخاب رشته های اولویت های بعدی فرم انتخاب رشته کنکور می توانید با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور و قسمت سراسری کارنامه سبز خود را دریافت نمایید توصیه می شود:

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98، ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه سبز و ... حتما با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید یا برای ورود به لینک مستقیم دریافت کارنامه نهایی بدر انتهای مقاله بر روی لینک مشاهده کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارنامه سبز از طریق سایت سازمان سنجش می باشد، کارنامه محرمانه کنکور که به کارنامه سبز کنکور 98 معروف می باشد برای همه داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت نموده اند صادر می گردد ( چه داوطلبانی که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند و آن دسته داوطلبانی که در هیچ دانشگاهی پذیرفته نشده اند ) و داوطلبان بر اساس آن می توانند شانس قبولی خود در اولویت های انتخابی خود را مشاهده نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز

کاربرد کارنامه سبز

شاید بسیاری از داوطلبان در مورد کاربرد کارنامه سبز هیچ اطلاعاتی نداشته باشند و یا این سوال در ذهنشون باشه که کارنامه سبز چیست؟، تفاوت کارنامه سبز با کارنامه محرمانه کنکور برای داوطلبانی که در کنکور سراسری انتخاب رشته کرده اند بسیار می تواند دارای اهمیت باشد. آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور پذیرفته نشده اند میتوانند اختلاف رتبه خود با رتبه آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی خود را مشاهده نمایند و این داوطلبان تنها میتوانند در مرحله ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، شانس قبولی خود را امتحان کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

انتقالی با کارنامه سبز

برای مشاوره انتقالی و تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور ترم بهمن 99-98 و شرایط جدید تغییر رشته و انتقالی از همه دانشگاه ها با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید.

9099072943(بدون کد و با تلفن منزل)

بسیار اتفاق می افتد که رشته ای را انتخاب کرده اید ولی بنا به دلایلی این رشته در اولویت پایین تری نسبت به رشته پذیرفته شده قرار گرفته است ، کاربرد اصلی کارنامه سبز در این زمان است و در واقع کاربرد اصلی کارنامه سبز زمانی است که داوطلب که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند و میتوانند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه ، شانس قبولی خود در اولویت های پایین تر را هم مشاهده نمایند و در صورت تمایل و داشتن شرایط به رشته ای دیگر تغییر رشته دهند و یا به دانشگاهی دیگر انتقالی بگیرند.

شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز

داوطلبان باید توجه نمایند که در صورت قبولی در رشته ای دیگر در کارنامه سبز ، شما باید شرایط انتقالی یا تغییر رشته را داشته باشید و این امر به توافق دانشگاه مبدا و مقصد بستگی دارد. یعنی داوطلبی که تمایل به ثبت نام در اولویت پایین تر خود را دارد باید توافق دانشگاه مقصد و مبدا را جلب نماید.

زمان و نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و پس از ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. کارنامه سبز کنکور در  تاریخ 28 مهر 97 برای داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری 97 منتشر شد.

کارنامه سبز برای کنکور سراسری 98 در تاریخ 29 مهر 89 منتشر خواهد شد اما برای اطلاعات به روز تر می توانید در کانال تلگرام و اینستاگرام درخت دانش عضو شوید.

برای دریافت کارنامه خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: 09332366301
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

،

  • mobin hossini
۳۰
شهریور

انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟

  • روش دریافت کارنامه سبز 98 چگونه است؟کارنامه سبز کنکور 98 منتشر شد)

  • زمان و مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 98؟(نیمسال اول و نیمسال دوم بهمن 98-99)

  • تفاوت کارنامه محرمانه با کارنامه سبز؟(در نیمسال تحصیلی با هم تفاوت دارند و مطالعه کامل مقاله)
  • آیا تغییر رشته با کارنامه سبز امکان پذیر می باشد؟(بله، بر اساس رعایت شرایط تغییر رشته)
  • و ... ؟؟؟

کارنامه سبز چیست ؟ یا کارنامه ی نهایی یا همان کارنامه ی محرمانه، کارنامه ای است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور یک هفته تا دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبانی که در کنکور سراسری 98 انتخاب رشته نموده اند (هم کسانی که در رشته محلی پذیرفته شده و هم برای کسانی که هیچ رشته محلی پذیرش نشده اند)  صادر شد.

"استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه در نیمسال دوم تحصیلی 98-99 برای تغییر رشته و دانشگاه خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

استفاده از کارنامه سبز برای چه کسانی مفید می باشد؟

در خیلی از موارد اتفاق می افتد که داوطلبی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود به دلایلی مانند انتخاب رشته ی نادرست و یا نداشتن آگاهی کامل درباره رشته های انتخابی متناسب با رتبه منطقه خود، دچار مشکل شده و در نتیجه ی نهایی کنکور در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده است، این داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه ی سبز از سازمان سنجش و بررسی اختلاف رتبه خود با آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی(البته این بار در تکمیل ظرفیت با راهنمایی مشاوران متخصص)، در تکمیل ظرفیت شرکت نموده و شانس قبولی خود را در تکمیل ظرفیت بیازماید.

پذیرش در انتخاب های بعدی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مورد دوم شرایط استفاده از کارنامه ی سبز و انتقالی با کارنامه سبز برای کسانی است که در رشته ای پذیرفته شده اند، اما بیشتر تمایل دارند در رشته های بعدی خود در فرم انتخاب رشته پذیرفته شوند یعنی علاقه زیادی به این رشته ی پذیرفته شده ندارند و اگر در رشته های انتخابی بعدی خود پذیرفته می شدند، بیشتر احساس رضایت داشتند.

  • این افراد با مشاهده و نحوه دریافت کارنامه سبز خود می توانند در صورت موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد درخواست بررسی انتخاب های پایینی داده و در رشته پذیرفته شده اولویت های بعدی خود ثبت نام نمایند.
  • از آنجایی که اگر داوطلب در دانشگاه روزانه ای پذیرفته شده باشد و تمایلی به ثبت نام در آن رشته محل نداشته باشد و برای ثبت نام اقدام نکند (انتقالی با کارنامه سبز)، در کنکور سال بعد در پذیرش روزانه حق شرکت ندارد.

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 98-99 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

استفاده از کارنامه سبز/کارنامه نهایی/کارنامه محرمانه کنکور سراسری چگونه است؟

مراحل انتقالی با کارنامه سبز را می توانید در زیر مشاهده نمایید

-ابتدا طبق نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری به دانشگاه مبدأ مراجعه کنید و ثبت نام خود را نهایی کنید حال از اوایل ترم اول با در دست داشتن کارنامه سبز خود به دانشگاه مبدأ  ومقصد مراجعه کنید و درخواست خودرا تقدیم نمایید که این روش معمولا درصد موفقیت بیشتری دارد و در صورت اینکه با درخواست انتقالی شما از طرف دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت بشه شما از ترم بعد با تطبیق واحد های مشترک می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و در صورتی که با درخواست شما موافقت نشود شانس ادامه تحصیل در رشته اول را از دست نخواهید داد.

-اگر از رشته ای که مورد پذیرش قرار گرفته اید به هیچ عنوان راضی نیستید و علاقه ای به حضور سر کلاس های آن حتی ازترم اول ندارید و از طرفی نیز خیالتون راحت هست که رشته قبولیتون دانشگاه روزانه نیست ومی توانید سال بعد بدون محرومیت وبدون نیاز به اقدامی برای رفع محرومیت کنکور سراسری 98 را شرکت کنید و بدتان هم نمی آید که شانستون رو  برای اولویت های پایین تر امتحان کنید که طبق کارنامه سبز(کارنامه نهایی)شانس قبولی داشتید امتحان کنید. پس با اینکه با خیال راحت برای کنکور سراسری 98 خودتان را آماده می کنید بروید سراغ دانشگاه مقصد و درخواستتون رو تقدیم دانشگاه مقصد کنید با این امید مورد پذیرش قرار بگیرید.

"انتقالی و تغییر رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان استفاده از کارنامه سبز

متقاضیان و داوطلبان کنکور سراسری می توانند بعد از دو هفته از اعلام نتایج نهایی کنکور 98خود از طریق سایت سازمان سنجش کارنامه نهایی و یا کارنامه سبز خود را مشاهده نمایند.

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98

بعد از انتشار کارنامه نهایی کنکور 98 و اعلام پذیرفته شدگان نهایی کنکور 98 ازنیمه دوم مهرماه 98 این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت

مژده برای این دسته از داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه روزانه که تمایل به ثبت نام ندارند و از طرفی نمی خواهند از شرکت در کنکور سال بعد حذف شوند، این افراد می توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری

داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری می توانند از طریق مشاوران درخت دانش کارنامه سبز خود را تبیین و تحلیل نمایند.

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 در لینک زیر می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

مشاهده کارنامه سبز

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان گرامی در صورت نیاز به استفاده از کارنامه سبز کنکور و نحوه دریافت کارنامه سبز، نحوه درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و انتخابی مطمئن و درست در تکمیل ظرفیت و راهنمایی و اصلاح اشتباه در انتخاب رشته خود، می توانید با شماره تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری با شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • mobin hossini
۱۳
شهریور

ثبت نام بدون آزمون در سایت دانشگاه آزاد 98

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد امسال بر اساس معدل و بر خلاف تصور خیلی از داوطلبین که به دانشگاه مد نظرشون برای ثبت نام مراجعه می کنند کامل از طریق اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد انجام می گیرد، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 مخصوص افرادی است که در نتوانسته اند در رشته مورد علاقه خود مورد پذیرش قرار بگیرند.

توصیه می شود: برای اطلاع از نحوه و شرایط ثبت نام، با چه معدلی چه رشته ای؟؟ شرایط ورود به هر کدام از رشته ها، رشته ها پیراپزشکی بدون آزمون، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 مهر و بهمن، انجامتمام مراحل ثبت نام به صورت حضوری و تلفنی و .. می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید.

معرفی سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد

سایت دانشگاه آزاد azmoon.org بعد از اعلام نتایج ذخیره ها و انتخاب رشته مجدد بدون کنکور ذخیره های دانشگاه آزاد در حال بروز رسانی است و چند مدتی است که از سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بر روی سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس: azmoon.iau.ac.ir انتقال یافته است، سایت آزمون دانشگاه آزاد یکی از جامع ترین سایت های سنجش و پذیرش کشور می باشد که تمامی خدماتی که در ادامه توضیح خواهیم داد مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی ایران می باشد.

خدمات سایت دانشگاه آزاد و لینک مستقیم ورود به هر کدام

خدمات سایت آزاد azmoon.org از این قرار است:

  1. ثبت نام دانشگاه آزاد
  2. انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  3. اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم
  4. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
  5. مشاهده نتایج دانشگاه آزاد

سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد

سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد تنها سایت انتخاب رشته و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور سراسری و ... می باشد و تمام اعلام نتایج آزمون ها و سامانه انتخاب رشته آزمونها در این سایت انجام می گیرد.

برای مشاوره ورود به سایت و نحوه صحیح ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با معدل مورد نیاز و انتخاب رشته بر اساس فاکتور های جدید و دریافت و مشاهده نتایج می توانید به راحتی از سراسر کشور با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید

لینک مستقیم ورود به سایت azmoon.org

برای ورود به سامانه آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید ولی قبل از ورد به خدمات و نحوه ثبت نام و معرفی سایت و نحوه مشاهده نتایج آشنا شوید.

azmoon.org دانشگاه آزاد

نحوه ورود به سایت آزاد 98

سایت azmoon.org آزاد یکی از سایت های برتر دانشگاهی کشور می باشد که معمولا دوستان برای ورود به سایت این دانشگاه می توانند اطلاعاتی از جمله ثبت نام، خرید کارت اعتباری، ارتباط با دانشگاه، تاریخچه دانشگاه آزاد، رخدادهای تحصیلی و ...را دریافت نمایند. دوستان عزیز برای ورود به سایت حتما از سرورهای جستجوی آپدیت شده استفاده نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 بهمن ماه در سامانه دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 معمولا در دو دوره مهرماه 98 و بهمن ماه 98-99 انجام می شود، که ثبت نام از نیمه دوم مرداد ماه آغاز به مدت سه هفته امکان پذیر می باشد. ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال دوم با بهمن ماه هم از دی ماه در سایت دانشگاه آزاد امکان پذیر می باشد.

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین جامعه آماری را شامل می شود، پیشنهاد می کنیم ثبت نام خود را با راهنمایی مشاورین درخت دانش به انجام برسانید. برای ارتباط با مشاورین درخت دانش می توانید شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در تمام نقاط کشور ارتباط برقرار نمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد

  • انتخاب رشته خود را چگونه انجام دهیم؟
  • انتخاب رشته را به چه کسانی واگذار نماییم؟
  • انتخاب رشته دانشگاه آزاد با چه رتبه هایی و با چه سهمیه هایی انجام می گیرد؟
  • درصد قبولی برای دانشگاه آزاد در رشته های پزشکی و پیراپزشکی؟

تمامی این سوالات دغدغه های فکری داوطلبان و متقاضیان پشت کنکوری می باشند. در اینجا سعی داریم پاسخ تعدادی از این سوالات را خدمت دوستان عزیز عرض نماییم.
انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 از نیمه دوم مرداد ماه تا اوایل شهریور انجام خواهد شد.
انتخاب رشته را با مشاوران و کارشناسان تحصیلی به انجام برسانید، به این دلیل که کوچکترین اشتباه در انتخاب رشته باعث تغییر مسیر زندگی شما خواهد شد. انتخاب رشته بدون کنکور و با آزمون دانشگاه آزاد خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

سایت بدون کنکور از بهمن ماه 96 به بعد با سوابق تحصیلی پذیرش می کند، نکته قابل توجه این است که تفاوت بدون آزمون و دانشگاه سراسری در نقل و انتقالات می باشد. دانشگاه آزاد بدون کنکور نقل و انتقالات امکان پذیر نمی باشد و داوطلبان نمی توانند از دانشگاهی به دانشگاه دیگر برای انتقالی اقدام نمایند

برای مشاوره نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن 98 می توانید از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشند.

سایت ثبت نام بدون آزمون آزاد

قابل توجه دوستان سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای ثبت نام های بدون کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد، اعلام نتایج و .. لینک رنگی زیر می باشد برای ورود به سایت می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

azmoon.org

azmoon.net

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در پیشبرد اهداف خود، برای سهولت دسترسی به اطلاعات دانشگاهی، معرفی تمامی دانشگاه های کشور، ثبت نام بدون کنکور 98، ثبت نام بدون کنکور پیام نور، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی، تحصیل درخارج از کشور، هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم، ثبت نام مدارس شاهد و ... را در سایت درخت دانش به طور مختصر و مفید توضیح داده است. (در قسمت جستجو سایت می توانید کلمات خود را درج نمایید)
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت، بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • mobin hossini
۰۷
شهریور

خبر فوری(6 شهریور 98): لیست جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران منتشر شدند و مهلت ثبت نام وانتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تا امروز 6 شهریور می باشد و امکان تمدید آن نیز وجود دارد.(مطالعه کامل مقاله)

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در اوایل سال 98 برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته منتشر شدند که در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتیم که در انتهای مقاله لیست رشته ها را قرار داده ایم ولی تمامی تمامی داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه کاردانی به کارشناسی بودند که بلاخره امروز منتشر شدند.

اطلاعیه درخت دانش: اصلاحیه سری سوم رشته های دانشگاه های آزاد تهران مهر ماه 98 و شهرستانها منتشر شد رشته نوازندگی و بازیگری، مهندسی نفت و .. در واحد های مختلف ارائه شده اند، که در انتهای مقاله نیز قرار داده ایم لطفا مقاله را کامل مطالعه نمایید و داوطلبانی که این ترم معدل پایین دارند می توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور در نیمه دوم شهریور و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 دوباره شانس خود را امتحان کنند.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

اصلاحیه جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسر کشور

امروز 6 شهریور ماه 98 بر اساس اطلاع رسانی سایت آزمون آخرین روز ثبت نام می باشد که از 13 مرداد ماه 98 تا 30 مرداد سه سری اصلاحیه برای رشته های بدون کنکور منتشر شده است که بسیاری از داوطلبانی که ثبت نام انجام داده اند اطلاعی از رشته های بدون کنکور جدید ندارند که ما در این جا لیست رشته های جدید را که به لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسری کشور اضافه شدند آورده ایم.

مشاوره ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و لیست رشته های جدید ارائه شده مهر ماه 98

توصیه می شود: برای اطلاعات کامل و لیست کامل دانشگاه ها و رشته ها و انجام تمامی مراحل نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و توضیح شرایط هر کدام از رشته ها (حداقل معدل لازم) با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از رشته های جدید کلیک نمایید:

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری اول

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری دوم

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری سوم

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران ورودی ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال های گذشته که در شهریور ماه منتشر می شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد این هستیم که نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز تغییر کرده است، رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد تهران ورودی مهر 98 تمامی رشته ها (95%) در تمامی گروه های آزمایشی را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذیرش داریم برای اطلاع از لیست رشته ها در انتهای مقاله بر روی نام رشته کلیک نمایید.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ومعدل لازم برای ورود به رشته ها، موقعیت مکانی و دانشگاه های مورد پذیرش رشته های پرطرفدار تهران، لیست رشته های جدید اعلام شده برای نیمسال اول 98، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس بگیرید ویا ادامه مقاله را کامل مطالعه بفرمایید

  • mobin hossini
۰۴
شهریور

ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کارشناسی حرفه ای ناپیوسته پذیرش دوره مهندسی فناوری آغاز شده و تا 10 شهریور ماه 98 روز یک شنبه ادامه خواهد داشت، و داوطلبان می توانند نسب به انتخاب رشته خود در سایت سنجش اقدام نمایند.

توصیه می شود برای اطلاع از رشته های مرتبط و لیست رشته های بدون کنکور این دوره، شرایط و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها، انتخاب رشته حضوری و تلفنی (تلگرام) و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) در تماس باشید و یا برای دریافت دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی حرفه ای 98 کلیک نمایید.

روش گزینش دانشجو در دوره کارشناسی حرف های فناوری علمی کاربردی بدون کنکور 98

گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 دوره مهندسی فناوری

داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد.

لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی نیمسال اول 98

امروز دوشنبه 28 مرداد ماه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98 آغاز و تا دوشنبه 4 شهریور ماه 98 ادامه دارد توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و همچنین شرایط ورود و دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 98

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مهر ماه 98 منتشر شد

داوطلبان واجد شرایط برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مهر ماه می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 

  • mobin hossini