مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۶
آذر

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

دانشگاه آزاد تهران در بخش های تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران غرب، یادگار امام، علوم و تحقیقات، رودهن، اسلامشهر، دماوند به صورت بدون کنکور در رشته هی متنوعی در مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در بهمن ماه بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

زمان ثبت نام

امسال ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در همین روزها آغاز خواهد شد. به محض اعلام شروع ثبت نام مشاوران درخت دانش برای شما متقاضیان گرامی اطلاع رسانی می نمایند. ثبت نام تقریبا یک ماه و نیم وقت و زمان دارد اما به تدریج که از وقت شما کم می شود، کد رشته محل ها نیز ظرفیتشان پر خواهد شد پس بهترین زمان برای ثبت نام همین اوایل ثبت نام است. تا خدایی ناکرده شانس خود را در کد رشته محل مورد نظر از دست ندهید.

شرایط ثبت نام

شرط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته: دارا بودن مدرک در یکی از رشته های فنی و حرفه ای یا نظری دیپلم سه سال نظام جدید یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم.

شرط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته: دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم چهار ساله نظام جدید.

شرط دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته: دارا بودن دیپلم و پیش دانشگاهی یا دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا کاردانی(فوق دیپلم)

شرط دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته: دارا بودن مدرک کاردانی(فوق دیپلم).

منظور از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد می باشد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز مانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. برای این کار کافیست یک کارت اعتباری خریداری کرده و اطلاعات خود به همراه رشته محل انتخابی را وارد سامانه ثبت نام کنند و در پایان کار رسید ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دریافت کرده و منتظر اعلام زمان ثبت نام نهایی توسط دانشگاه بمانند.یا اینکه طبق مرحله دوم ، ثبت نام خود را سریع تر انجام دهید.

رشته های موجود در ترم بهمن دانشگاه آزاد تهران مرکز:

در گروه علوم انسانی در مرکز تهران مرکزی رشته هایی مانند: زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، زبان شناسی، فلسفه و حکمت اسلامی، گمرگی، حسابداری، علوم ورزشی و ....

در گروه ریاضی و فنی در مرکز تهران مرکزی رشته هایی مانند: فیزیک، آمار، فناوری صدا، مهندسی ورزشی، مهندسی معدن، مهندسی نساجی، علوم کامپیوتر و ....

در گروه علوم تجربی در تهران مرکزی رشته هایی مانند:شیمی محض،  زیست شناسی، زیست شناسی گیاهی و ....

در گروه هنر در واحد تهران مرکزی رشته هایی مانند: رشته طراحی صنعتی، نقاشی، طراحی پارچه و لباس، بازیگری و ...

در گروه زبان خارجه رشته هایی مانند: زبان و ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، علمی کاربردی مترجمی خبر انگلیسی، زبان و ادبیات فرانسه، زبان و ادبیات آلمانی و ...

رشته های موجود در ترم بهمن دانشگاه آزاد تهران شمال:

در گروه علوم انسانی در مرکز تهران شمال: رشته هایی مانند: زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، فلسفه، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی و ...

در گروه ریاضی و فنی در مرکز تهران شمال  رشته هایی مانند: ریاضیات و کاربردها، رشته فیزیک، فیزیک مهندسی، مهندسی رباتیک و ...

در گروه تجربی-کشاورزی و دامپزشکی در رشته هایی مانند: رشته شیمی، شیمی کاربردی، زمین شناسی، زمین شناسی دریا و ...

در گروه زبان خارجه با رشته هایی مانند تربیت مترجم زبان ایتالیایی، زبان و ادبیات انگلیسی، زبان روسی، زبان اسپانیایی و ...

رشته های موجود دردانشگاه آزاد بدون کنکور تهران جنوب:

در گروه ریاضی و فنی: ریاضیات و کاربردها، فیزیک، مهندسی معدن و ...

در گروه علوم انسانی: علوم تربیتی، علوم سیاسی، حسابداری، مدیریت امور بانکی، زبان و ادبیات فارسی،

در گروه هنر: طراحی لباس

در گروه زبان خارجه: آموزش زبان انگلیسی

رشته های موجود در واحد تهران غرب:

در گروه انسانی: حقوق، مدیریت دولتی، مدیریت امور گمرگی، هتلداری، جهانگردی

در گروه هنر: طراحی صنعتی

رشته های موجود در واحد علوم و تحقیقات:

در رشته ریاضی: فیزیک، فیزیک مهندسی

در گروه تجربی: زیست شناسی، زیست شناسی گیاهی

در گروه علوم انسانی: مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون

در گروه زبان خارجه: زبان و ادبیات فرانسه، مترجمی زبان فرانسه

رشته های موجود در واحد کرج:

در گروه ریاضی و فیزیک: ریاضیات و کاربردها، فیزیک، فیزیک مهندسی و ...

در گروه تجربی: بهداشت مواد غذایی، زمین شناسی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و ...

در گروه علوم انسانی: علوم سیاسی، مدیریت صنعتی، علوم قرآن و حدیث و ...

در گروه زبان خارجه: زبان و ادبیات انگلیسی، تربیت مترجم زبان انگلیسی

رشته های موجود در واحد اسلامشهر:

در گروه ریاضی: مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر

در گروه تجربی: گیاه پزشکی، ترویج و آموزش کشاورزی پایدار، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

در گروه هنر: تلویزیون و هنرهای دیجیتال، ارتباط تصویری

در واحد یادگار امام:

در گروه ریاضی: ریاضیات و کاربردها، فیزیک، آمار، علوم مهندسی، مهندسی شهرسازی و ...

در گروه تجربی: شیمی کاربردی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی خاک و ...

در گروه انسانی: مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، جغرافیا، آب و هواشناسی

در گروه هنر: طراحی صنعتی، نقاشی، فرش، ارتباط تصویری و ...

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران و کارشناسان مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور از جمله، انتخاب رشته بدون کنکور بهمن ماه، معرفی بازار کار رشته ها، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور، برنامه ریزی درسی کنکور 97 و … درکنار شما دوستان خواهند بود. می توانید از طریق شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

 

 

  • mobin hossini
۲۱
آذر


رشته ها بدون آزمون هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی مشکل بسیاری از علاقه مندان به تحصیل را که به دلایلی مانند نداشتن وقت کافی برای آزمون دادن یا داشتن استرس در سر جلسه کنکور و ... حل کرده و داوطلبان را بر اساس علاقه به رشته تحصیلی بدون توجه به معدل  دیپلم پذیرش می کند. از آنجایی که هیچگونه تفاوتی در مبلغ شهریه یا ساعات درس در دانشگاه و مدرک تحصیلی و ... بین دانشگاه آزاد بدون کنکور و دانشگاه آزاد با کنکور وجود ندارد، لذا داوطلبان دانشگاه آزاد بدون کنکور از 3 سال گذشته تا کنون روز به روز بیشتر و بیشتر شده است. تنها نکته حائز اهمیت در دانشگاه آزاد بدون کنکور این است که دانشجویان حق نقل و انتقال ندارند لذا توصیه می شود با شناخت کافی رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند زیرا که هر واحد دانشگاهی یک سری از رشته ها را داراست. باید حتما دید که واحد دانشگاهی که شما قصد ادامه تحصیل دارید چه رشته هایی را بدون کنکور پذیرش می کند وآیا رشته مورد علاقه شما را پذیرش می کند یا کدام واحد دانشگاهی صلاحیت انتخاب را به عنوان دومین گزینه مورد نظر دارد؟ و ....

نحوه ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور در گروه هنر

داوطلبان متقاضی می توانند جهت ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور در تمامی شهرهای ایران از طریق اینترنتی با ورود به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org  خرید یک کارت اعتباری  بدون مراجعه حضوری در زمان مقررثبت نام نمایند.  یا از طریق مشاوره  با گروه مشاورین مجرب درخت دانش با شماره تلفن 9099072943 بدون کد از تلفن ثابت منزل تماس گرفته و ثبت نام از رشته ی مورد دلخواه خود را به عمل آورند. نکته قابل توجه در مورد نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه این است که ثبت نام اینترنتی دو مرحله ایی می باشد.

زمان ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور در بهمن ماه

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد امسال در اواسط آذر ماه منتشر خواهد شد و متقاضیان می توانند با مطالعه دفترچه و انتخاب رشته مورد نظر خود جهت ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد(رشته های بدون آزمون گروه هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد)

در مقطع کاردانی پیوسته لازم است رشته ای را که برمی گزینید با رشته ای که در آن دیپلم گرفته اید، مرتبط باشد. در مقطع کاردانی ناپیوسته بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی دیپلم خود رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید. جهت ثبت نام در کارشناسی ناپیوسته(رشته های بدون آزمون گروه هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد) لازم است مدرک فوق دیپلم گرفته باشید. برای شرکت در کارشناسی پیوسته دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی کافی است.لازم به ذکر است جهت پذیرش داوطلبان گرامی در بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی سوابق تحصیلی تأثیری نداشته یعنی داوطلبان با هر معدلی می توانند ثبت نام نمایند.

رشته های موجود در بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته هنر

رشته ها با تنوع زیادی در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه شده اند. اما در این میان مسئله حائز اهمیت این است که دانشگاه انتخابی توسط شما آیا رشته مورد علاقه شما را پذیرش می کند یا نه؟ جهت اطلاع از ارائه رشته های هر واحد دانشگاهی با مشاوران مجرب درخت دانش تماس بگیرید تا شما را در این باره راهنمایی نمایند.

رشته های بدون آزمون گروه هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد:

فرش، صنایع دستی، بازیگری-کارگردانی، عکاسی- گرافیک، نقاشی، طراحی پارچه و لباس-طراحی بافت و پارچه، ارتباط تصویری و ....می باشند.

 مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت مشاوره و راهنمایی درباره رشته های بدون آزمون گروه هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد در هر شهر و انجام ثبت نام می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون کدگیری تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید. برای اطلاعاتی در باب موضوعات مختلف از جمله مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور، لیست رشته های بدون کنکور گروه علوم انسانی بهمن ماه دانشگاه آزاد، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی دانشگاه آزاد و همچنین بدون کنکور گروه زبان و بدون کنکور هنر می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موفقیت شما افتخار ماست.

  • mobin hossini