مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور 99

داوطلبان شرایط اخنصاصی ثبت نام کنکور 99 باید برای ثبت نام آزمون از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند. شرایط اختصاصی کنکور 99 شامل موارد زیر می باشند:

  1. داشتن گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام آموزشی جدید 6-3-3
  2. دانشجوی دوره روزانه دانشگاه ها یا موسسات آموزش عالی نباشند.
  3. پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون سراسری سال 98 در صورت ثبت نام و شرکت در ازمون سراسری 99 منحصرا مجاز به انتخاب رشته در دوره های غیرروزانه دوره دوم (شبانه) دانشگاه ازاد اسلامی نیمه حضوری، پیام ور و غیرانتفعی، ظرفیت مازاد پردیس خودگردان و مجازی گزینش خواهند شد.( انصراف قطعی باید تا تاریخ 25/12/98 انجام گیرد و فرم تقاضانامه ثبت نام را علامتگذاری نمایند.(بند 32 در دفترچه راهنما ثبت نام )
  4. دانشجویان دوره دوم، دانشگاه ازاد اسلامی، نیمه حضوری، مجازی، پردیس، خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی می توانند بدون انصراف از تحصیل به شرط نداشتن نظام وظیفه برای برادران می توانند در کنکور سراسری 99 ثبت نام نمایند.
  5. نکته مهم این است که در صورت قبولی امکان بازگشت به انتخاب رشته قبلی خود را ندارند. همچنین افرادی از معافیت تحصیلی استفاده می کنند باید به ضوابط مربوط به مقررات وظیفه عمومی توجه لازم را بفرمایند.

نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه

  • دارا بودن کارت پایان خدمت هوشمند
  • دارا بودن کارت معافیت دائم
  • مشمولان دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت
  • متولدین سل 54 و قبل از ان که مورد عنایت بخشش قرار گرفته اند.
  • دانش آموزانی که قبل از سن مشمولی فارغ التحصیل شده اند(18 سالگی)
  • و ...

آیا دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند می توانند دوباره در کنکور سراسری شرکت کنند؟

  • دانش آموختگان مقطع کارشناسی در صورت شرکت مجدد در آزمون سراسری و قبولی با رعایت شرایط ذیل در سایت سازمان سنجش این بند می توانند ادامه تحصیل دهند.
  • فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی مورد نیاز وزارت بهداشت در مقطع کارشناسی باید تا تاریخ 31/6/99 و یا 30/11/99 خدمات اجباری خود را به اتمام رسانده باشند.
  • دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه اجرایی یا سهمیه مناطق محروم
  • دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و پیوسته کلیه رشته های تحصیلی و دکتری عمومی پزشکی و داروسازی و دندانپزشکی تحصیل نمایند و محدودیتی در انتخاب دوره های مختلف ندارند.
  • تبصره انجام موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان برای مشمولین این قانون الزامی است
  • دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه اجرایی یا سهمیه مناطق محروم
  • دانش آموختگان مقطع کاردانی اپتیک که قبل از سال 89 پذیرفته شده اند می توانند در در گروه آزمایشی علوم تجربی و احراز نمره علمی و شرایط لازم می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته رشته بینایی سنجی ادامه تحصیل دهند.

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 99

با توجه به اینکه شرایط عمومی ثبت نام و حذفیات کنکور 99 را در مقاله ثبت نام کنکور سراسری 99 به طور مفید توضیح داده شده است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام کنکور 99

مشاوره تحصیلی درخت دانش

با توجه به اینکه داولطبان کنکور سراسری 99 شامل داوطلبان نظام جدید و قدیم می باشد و این سوالات کنکور و مطالب درسی کنکور باهم متفاوت می باشند پیشنهاد مشاوران به داوطلبان این است که تا جایی که می توانید از راهنمایی و مشاورین برای منابع کنکور 99 بهره لازم را ببرید. راههای ارتباطی با مشاورین درخت دانش شماره تماس 9099072943 از طریق تلفن ثابت می باشد. داوطلبان عزیز می توانند از طریق تلگرام و اینستاگرام موسسه اطلاعات به روز شده آموزشی را دریافت نمایند.

برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ را بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • mobin hossini

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی