مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

پذیرش دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۷ ب.ظ

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 به معنای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است که برای هر رشته و دانشگاه متفاوت می باشد، یعنی پذیرش داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد مورد نظر بر اساس شرط معدل متقاضی می باشد.

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور
شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

تاثیر معدل در زیر گروه متفاوت با نوع دیپلم ما به چه صورت است؟

 

از آنجا که پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم هست و اگر نوع دیپلم از زیر گروه آزمایشی داوطلب متفاوت باشد مثلا اگر دیپلم شما ریاضی هست و میخواهید رشته حقوق بدون کنکور آزاد که در زیر گروه انسانی هست را انتخاب نمایید از آنجا که دروس امتحانی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب(تجربی، ریاضی، انسانی و..) متفاوت است، درصد اعمال معدل کتبی برای زیر گروه های مختلف متفاوت است که در مثال بالا داوطلب نسبت به متقاضیان نوع دیپلم آنها انسانی بوده و 80 % سوابق تحصیلی آن داوطلب تاثیر دارد.

 

جدول میزان تاثیر شرط معدل دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

 

تذکر: برای مشاهده کامل جدول از طریق موبایل، گوشی خود را در حالت افقی قرار دهید.

 

گروه آزماشی ریاضی تجربی انسانی علوم و معارف اسلامی سایر عناوین دیپلم
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 100
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

 

ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

 

شرط معدل شامل چه کسانی می شود؟

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل تمامی داوطلبینی است که معدل کتبی دیپلم آنها بالاتر از 10 می باشد که می توانند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 شرکت نمایند.

 

اگر دارای معدل های پایین تر می باشید می توانید در رشته هایی که دارای داوطلبن پایین تر هستند ثبت نام کنید و شانس قبولی خود را افزایش دهید، مشاوران درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و همچنین معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران و تمامی شهرستان های کشور در کنار شما خواهند بود شما می توانید از طریق تلفن ثابت وبدون پیش شماره 9099072943 با شماره تماس حاصل نمایید

 

تاثیر شرط معدل در قبولی دانشگاه آزاد بدون آزمون مهر 98

 

تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور،  تاثیری مثبت دارد و آن بدین معناست که: هرچه معدل کتبی دیپلم بالاتر باشد شانس قبولی داوطلب بالاتر میباشد، در ادامه به معدل لازم برای ثبولی هر کدام از رشته ها خواهیم پرداخت.

 

معدل لازم برای قبولی در رشته دلخواه دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

برای اکثر رشته های بدون کنکور که متقاضی وداوطلبان بیشتری دارند شرط معدل دانشگاه ازاد بدون کنکور 97 تاثیر بسزایی دارد مثلا برای رشته حقوق دانشگاه آزاد تهران، رشته میکروبیولوزی بدون کنکور تهران شرق و یا مهندسی پزشکی بدون کنکور به دلیل متقاضیان زیاد این رشته های پرطرفدار و دیگر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، معدل باید بالاتر از 16باشد.

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور کدام معدل است؟(معدل کتبی یا معدل کل نهایی!!)

 

یکی از سوالات پر تکرار داوطلبان بدون کنکوردانشگاه آزاد از مشاوران درخت دانش این بوده است که کدام معدل را باید واردکنیم؟در جواب این سوال باید گفت که معدل مورد نیاز جهت پدیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد معدل کتبی نهایی دیپلم می باشد یعنی معدل امتحانات نهایی پایه سوم دوره متوسطه داوطلب که پذیرش بر این اساس صورت خواهد گرفت.

 

معدل کتبی دیپلم به چه معناست؟

 

همواره داوطلبان در این دو مورد با ابهاماتی مواجه بوده اند که معدل کل دیپلم یا معدل کتبی دیپلم  به چه معناست؟ و ملاک پذیرش کدام است؟

 

معدل دیپلم: معدل کل سه سال دبیرستان است.

 

معدل کتبی دیپلم: معدل دروس سال سوم دیرستان کهامتحانات آن یه صورت سراسری و نهایی بر گزار شده است.

 

معدل مورد نیاز برای پذیرش شرط مهدل دانشگاه آزاد بدون کنکور معدل کتبی دیپلم است.

 

با چه معدلی چه رشته های در ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد قبول خواهیم شد؟

 

اینکه با چه معدلی چه رشته ای قبول خواهم شد ازسوالاتی است که بستگی به تعداد شرکت کنندگان و رشته مورد نظر دارد، اینکه شما ازطریق بدون کنکور اقدام به ثبت نام می نمایید به معنای قبولی تضمینی شما نیست زیرا آنچه تعیین کننده است معدل کتبی داوطلب و دیگر رقیبان دارد لذا نقش مشاور در اینمورد بسیار حائز اهمیت می باشد پس با توجه به معدلی که دارید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید که رشته هایی که احتمال قبولی بالایی دارید را به شما ارائه دهند.

 

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش راهنما و همراه شما در معرفی انتخاب رشته کنکور 98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور،  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها، لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد تهران، معرفی واحد های دانشگاه آزاد، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد وثبت نام اینترنتی ده مرحله ای دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org خواهد بود.

 

راههای ارتباطی با مشاوران تحصیلی درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

(با تلفن ثابت و بدون پیش شماره)

 

  • mobin hossini

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی