مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۶
تیر



نرم افزار انتخاب رشته سراسری

همان طور که اطلاع دارید انتخاب رشته سراسری 97 از نیمه دوم مرداد ماه 97 ( بنا به اخبار سایت سازمان سنجش ) به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید. افراد در این مدت با استرس پس از آزمون مواجه خواهند شد که این استرس در ابعاد و اندازه های متوسط کاملا طبیعی می باشد. در این راستا سایت های زیادی از جمله کانون فرهنگی آموزش قلم چی، هیوا گروپ، گزینه دو و .... به ساختن اپلیکیشن و برنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97  و کلا انتخاب رشته کنکور 97 پرداخته اند. نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 با توجه به اطلاعات و داده های پذیرفته شدگان کنکور سالهای قبل، به تخمین قبولی رشته های موردنظر می پردازد و همچنین در طرف دیگر نرم افزارهای موسساتی مانند کانون و سه گام و ... برخلاف بقیه ی سایت ها و موسسات با انتخاب کدرشته های مورد نظر، تخمین قبولی در دانشگاه های پیام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی، پردیس های خودگردان و .... را انجام می دهد.

ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری:

  • آنلاین بودن آن
  • تخمین قبولی در واحد های دانشگاهی مورد نظر با توجه به مناطق، سهمیه ها و بومی سازی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96
  • آنالیز تمامی انتخابهای موجود در دفترچه از ابتدا تا انتها
  • مشخص کردن توضیحات منحصربفرد هر کدرشته
  • به روز رسانی کدرشته ها براساس دفترچه جدید سازمان سنجش
  • آنالیز شانس قبولی در 4 سطح منطقی، پراحتمال، خوشبینانه، کم احتمال
  • انتخاب 150 تایی از بین انتخابها و مبتنی بر احتمال قبولی
  • نمایش اولویت بندی عمومی داوطلبان در سالهای گذشته
  • آنالیز پیشرفته برای اولویت بندی اختصاصی
  • ارائه فایل پی دی اف و اکسل از انتخابها
  • بازگشت چندین باره به سیستم برای تغییرات خاص در بعضی انتخابها و آنالیز آنها.

انتخاب رشته آزمون سراسری با تخمین قبولی در دانشگاه آزاد و رشته مورد نظر

در نرم افزارهای انتخاب رشته معمولا با توجه به قبولی کنکور دسته بندی های شانسی انجام می شود که یک سری از دسته بندی ها شامل چهار دسته پراحتمال، خوشبینانه، منطقی و کم احتمال قرار گرفته است. البته شایان ذکر است که نرم افزار انتخاب رشته باید به عنوان ابزاری برای کسب آگاهی بیشتر برای انجام انتخاب رشته 97 توسط داوطلب و مشاور مورد استفاده قرار گیرد نه به عنوان نتیجه ای قاطعانه از محاسباتی دقیق که توسط کامپیوتر صورت گرفته است.

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

یک مشاور با در نظر گرفتن شرایط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز کنکور 97، پر درآمدترین رشته و بازار کار، علاقه، تراز آخرین نفر قبولی کنکور 96، مسافت و سطح علمی دانشگاهها و بسیاری از فاکتورهای دیگر می تواند انتخاب رشته ای را انجام دهد که نرم افزار انتخاب رشته تنها یکی از فاکتورها را دارا می باشد.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

برای مشاوره تخصصی کنکور سراسری 97 بر اساس رشته ها و زیر گروهها بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷

 انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۷

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته سراسری درخت دانش

قطعه آخر پازل کنکور سراسری 97 که همان انتخاب رشته آزمون سراسری 97 می باشد را امیدوارم با نهایت تامل، تفکر، مشورت، راهنمایی از دیگران، به انجام برسانید. درخت دانش در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 با مشاوران مجرب و همچنین کارشناسان روان شناس در خدمت دوستان عزیز می باشند. مشاوره تحصیلی درخت دانش با طراحی الگوریتم مناسب، کم خطا و پر بازده با استفاده از تجارب مشاوران و بهره گیری از نتایج آنالیزشده نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشجو را به پاسخی مطلوب برای فرایند انتخاب رشته راهنمایی می کند. برای تماس با واحد مشاوره تحصیلی درخت دانش در باب موضوعات مختلف کنکور سراسری 97 می توانید با شماره گیری 9099072943 تماس، ویا به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه کرده و جواب سوالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • mobin hossini
۲۶
تیر

 

دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور سراسری 97

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تمدید مهلت زمان اعلام سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی و مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون‌ سراسری‌ سال 1397

برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی پیرواطلاعیه های مورخ 27/3/97و16/4/97بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده درآزمون سراسری سال 1397که دانش آموز دوره پیش دانشگاهی سال جاری بوده ودرخردادماه سال 1397موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده اند می رساندبه منظوررفاه حال آن دسته ازداوطلبانی که تا این تاریخ 20/4/97 برای اعلام کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خوداقدامی نکرده اندترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا تاریخ 23/4/97 به سایت این سازمان مراجعه نمایند.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری 97

دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی سال جاری لازم است پس از دریافت کد سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری مربوط به وزارت آموزش وپرورش که سایت http://dipcode.medu. ir وثبت آن درسایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده سوابق تحصیلی خوداقدام نمایند.

بدیهی است منحصرا سوابق تحصیلی داوطلبانی که ازطریق وزارت آموزش وپرورش وحداکثرتاتاریخ 1/5/97 به این سازمان واصل گردداعمال خواهدشد.

عدم اعلام کدسوابق تحصیلی پیش دانشگاهی توسط داوطلبان فوق درسایت سازمان سنجش دراین بازه زمانی موجب عدم اعمال سوابق فوق درنمره کل نهایی آنان خواهدشد.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

نحوه انتخاب رشته کنکور 97

زمان انتخاب رشته کنکور 97

مشاهده دانلود دفترچه کنکور سراسری 97

 بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره انتخاب رشته درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات کامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار کار و آینده شغلی هر رشته (مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97) ، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 97، مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی و ریاضی 97، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری هنر و زبان 97، و همچنین بهترین انتخابها متناسب با تراز کسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما کنکوری های گرامی است.

تا موفقیت و رسیدن به رشته دلخواه خود همراهتان هستیم.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

  • mobin hossini
۲۶
تیر

 

انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

متقاضیان این گروه آزمایشی در چند سال اخیر کاهش یافته اند و بیش تر توجه ها به سمت رشته هایی چون گروه آزمایشی تجربی متمایل شده است اما کماکان افراد زیادی برای دستیابی به پرطرفدارترین رشته های این گروه آزمایشی که حقوق , روانشناسی و حسابداری هستند در دانشگاه های معتبر دولتی , با یکدیگر رقابت می کنند .

ما در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعاتی از قبیل نحوه انتخاب رشته , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته و کارنامه داوطلب در کنکور سراسری علوم انسانی را برای داوطلبان این رشته شرح دهیم .

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

برای برخی داوطلبان اهمیت دانشگاهی که قرار است در آن تحصیل کنند بیش تر است و برخی ها هم رشته تحصیلی برایشان مهم است , دانش آموزان بر اساس کارنامه و نتیجه ی اولیه ای که کسب کردند می توانند در یکی از رشته های این گروه آزمایشی به تحصیل بپردازند با توجه به اینکه در چند سال اخیر امکان ادامه تحصیل در دانشگاه ها بدون آزمون سراسری هم فراهم شده است می توان گفت که تمامی داوطلبان و دانش آموزان قادر به تحصیل در دانشگاه های علوم انسانی هستند

. سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

برای برخی از دانش آموزان گروه های آزمایشی سهمیه هایی در نظر گرفته شده است . سهمیه های خانواده شهدا , سهمیه ایثارگران و آزادگان , سهمیه جانبازان و سهمیه مناطق .

سهمیه مناطق با توجه به نوع منطقه یک , دو یا سه بودن به دانش آموزان تعلق می گیرد . برای اطلاعات کامل در این زمینه می توانید به دفترچه انتخاب رشته این گروه آزمایشی مراجعه فرمایید .

کارنامه داوطلب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

کارنامه هایی برای تمامی افرادی که در آزمون سراسری شرکت کرده اند صادر می شود , در این کارنامه اطلاعاتی چون نمرات و درصدهای هر درس , رتبه کل داوطلب , تراز داوطلب , سهمیه و .. درج شده است . انتخاب رشته آزمون سراسری باید منطبق و متناسب با این کارنامه صورت گیرد .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 97

شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری 97

مشاهده نتایج کنکور سراسری 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات کامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار کار و آینده شغلی هر رشته (مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97)و همچنین بهترین انتخابها متناسب با تراز کسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما کنکوریهای گرامی است.


راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • mobin hossini
۲۵
تیر


نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

نرم افزار انتخاب رشته

در پست های پیشین به صورت اجمالی با (نرم افزار انتخاب رشته) آشنا شدید و در این پست قصد داریم نگاهی عمیق تر به این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 بیاندازیم و آن را تحلیل کنیم.

مطمئنا ذهن داوطلبان درگیر سوال های بسیاری در این  باب(نرم افزار انتخاب رشته کنکور) می شود که قصد داریم به تحلیل انها بپردازیم.

سوال هایی نظیر:

نرم افزار چیست؟

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 چیست؟

نرم افزار انتخاب رشته چگونه کار می کند؟

نقاط ضعف یک نرم افزار انتخاب رشته چیست؟

کدام یک از نرم افزارهای موجود کاربردی تر هستن؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)

آیا برای یک انتخاب رشته درست استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ضروری است؟

ملاک انتخاب و پیشنهاد رشته های معرفی شده توسط نرم افزار انتخاب رشته چه مواردی است؟

آیا ترندهای هرسال برای انتخاب رشته توسط این نرم افزار ها رعایت میشود؟

تفاوت انتخاب رشته ی سال 97 با سال های پیش و تاثیر آن در اعتبار نرم افزارهای انتخاب رشته چیست؟(شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷)

تعریف نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97

لازم است در ابتدا تعریفی جامع از واژه نرم افزار ارائه دهیم. "نرم افزار، مجموعه ای از برنامه های رایانه ای، رویه ها و مستندات است که انجام کارهای مختلف بر روی یک سیستم رایانه ای را بر عهده دارد. در دانش رایانه و مهندسی نرمافزار تمام اطلاعات فراوری شده بوسیله سیستم کامپیوتر، برنامهها و داده ها را نرم افزار می نامند."

با استفاده از اطلاعات پذیرفته شدگان  کنکور (مثل رتبه، درصد، شهر محل پذیرش و...) در سال های پیشین تعدادی از موسسات طی چند سال اخیر دست به ابتکار جالبی زده اند به این صورت که شما رتبه ی کنکور 97 خود را در این نرم افزار وارد میکنید و این سیستم افرادی که رتبه یی شبیه به شما داشته اند و در هر رشته محل پذیرفته شده اند را لیست کرده و به شما نشان می دهد.

تاثیر علاقه در انتخاب رشته کنکور سراسری 97

متاسفانه نرم افزار انتخاب رشته علایق شما را در نظر نمی گیرد، و از اعمال ملاک های شخصی شما برای انتخاب یک رشته و دانشگاه  مناسب عاجز است به عنوان مثال جدا از علاقه شما که مهم ترن عامل می باشد ملاک های دیگری هم در انتخاب حائز اهمیت است، که اگر امروز آنها را نادیده بگیرد برای چند سال آینده تحصیلی باید با آنها دست و پنجه نرم کنید مثلا مسافت یک دانشگاه تا شهر محل سکونت شما، اینکه یک دانشگاه خدماتی از قبیل خوابگاه های دولتی ارائه می دهد یا نه. اینکه اساتید بهتر و قوی تر در هر رشته در کدام دانشگاه مشغول به تدریس و فعالیت هستند و...

اما تنها لطفی که نرم افزار انتخاب رشته در حق شما میکند این است که یک برشی از تعدادی پذیرفته شدگان سال های قبل را با ذکر تمامی رشته های مختلف که شاید درصد زیادی از آنها هم مدنظر شما نباشد را به شما نشان می دهد.

عامل مهم دیگری که نباید از آن چشم پوشی کرد این است که هرسال یک سری رشته های خاص ترند میشوند که تعداد زیادی از داوطلبان قصد تحصیل در آنها را دارند و در نتیجه حجوم علایق به این رشته ها زیاد می شود و این رشته ها با توجه به نیاز جامعه وجهه اجتماعی که دارند یا زیر ساخت هایی که برای آینده شغلی خوبی در آن رشته ایجاد میشود و دیگر عوامل بورس میشوند و باید دانست که ترندها در سال های مختلف متفاوت هستند.

کاربرد نرم افزار انتخاب رشته در کنکور 97

خوبی استفاده از آن این است که به طور تقریبی می توانید از وضعیت پذیرش در سالهای گذشته مطلع شوید. اما ایراد بزرگی که در همین زمینه وجود دارد این است که انتخاب رشته های این نرم افزارها براساس رتبه ی داوطلب می باشد اما در اصل، پذیرش از سوی سازمان سنجش از طریق نمرات تراز داوطلبان صورت می گیرد و این میتواند اعتبار و پایایی این نرم افزار های انتخاب رشته را زیر سوال ببرد.

به عنوان مثال فرض کنید کنکور پارسال از سطح سوالات راحت تری برخوردار بوده و سوالات کنکور امسال دشواری بیشتری داشته،  لذا تراز داوطلبان در سال گذشته از امسال  بالاتر می باشد و در نتیجه مثلا رتبه 1000 امسال با رتبه 1000 پارسال از تراز متفاوت و به دنبال آن شانس قبولی متفاوتی برخوردار است. حالا به همین نقطعه ضعف تغییر کردن ظرفیت های هر سال مخصوصا در رشته  های پرمخاطب را هم اضافه کنید.

بررسی نرم افزار انتخاب رشته از نگاه دیگر

و اما وجود یک تفاوت در کنکور امسال با پارسال میزان کاربردی بودن نرم افزار انتخاب رشته را برای داوطلبان امسال کمرنگ تر میکند! و آن این است که در کنکور امسال برخلاف سال های قبل تنها یک دفترچه برای هر دو گروه دولتی و آزاد ارائه شد اما تمام داده ها و اطلاعت این نرم افزار بر اساس کنکور سال های گذشته می باشد که آزمون آزادو سراسری جدا برگذار میشدند و در نتیجه تراز ها و رتبه های متفاوتی را هم دارا بودند.

از دیگر ضعف های نرم افزار انتخاب رشته می توان به این مورد اشاره کرد که هر ساله تعدادی از رشته ها یا حذف می شوند یا تعدادی رشته در بعضی دانشگاه ها اضافه می شوندو یا ظرفیت ها تغییر می کند و این موارد اصلا در نرم افزارهای انتخاب رشته لحاظ نخواهد شد.

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

یک مشاور با در نظر گرفتن شرایط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز کنکور 97، پر درآمدترین رشته و بازار کار، علاقه، تراز آخرین نفر قبولی کنکور 96، مسافت و سطح علمی دانشگاهها و بسیاری از فاکتورهای دیگر می تواند انتخاب رشته ای را انجام دهد که نرم افزار انتخاب رشته تنها یکی از فاکتورها را دارا می باشد.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

برای مشاوره تخصصی رشته ها و زیر گروهها بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری درخت دانش

در آخر این نکته را نیز باید گوشزد کرد که شما به عنوان یک شرکت کننده در کنکور که حدود یک سال از مهم ترن سال های زندگی خود را وقف درس کردید و انرژی و هزینه در این راه گذاشتید تا چه اندازه ورود به رشته، دانشگاه و شهر خاصی می تواند در سرنوشت و آینده شما تاثیر بگذارد؟ و تا چه اندازه با دید باز به این راه قدم می گذارید؟ مطمئنا خیلی زیاد...

پس هرگز این نکته را فراموش نکنید که به نرم افزار انتخاب رشته اطمینان صرف نداشته باشید! بلکه به آن به عنوان یک گزینه در کنار باقی موارد کاراتر و اطمینانی تر موجود نگاه کنید. در این راه  برای انتخاب رشته و انتخاب مسیر و سرنوشت شما مشاورین زبده درخت دانش همواره آماده ی خدمات رسانی به هم وطنان عزیز هستند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش برای پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود در راستای رسیدن به موفقیت های شما عزیزان، با تلاش های شبانه روزی خود در باب موضوع مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری، با مشاوران مجرب خود در خدمت شما دوستان عزیز خواهد بود.

برای ارتباط با واحد مشاوره تحصیلی درخت دانش با شماره گیری(تلفن ثابت بدون کدگیری) 9099072943 می توانید تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • mobin hossini
۲۵
تیر

 

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی

هرساله تعداد زیادی داوطلب در گروه های آزمایشی مختلفی با هم رقابت می کنند , رشته های کنکور سراسری ریاضی پس از تجربی پرطرفدارترین گروه آزمایشی در کنکور های سراسری هستند . به هنگام برگزاری آزمون داوطلبان و دانش آموزان این رشته باید آمادگی کافی را داشته باشند چرا که تعداد کثیری از داوطلبان با اختلاف اندکی در رتبه به رقابت با یکدیگر می پردازند .

گروه آزمایشی ریاضی نیز می توانند مانند سایر گروه های آزمایشی در دوره های روزانه , شبانه یا نوبت دوم , نیمه حضوری و صرفا با سوابق تحصیلی پذیرفته شوند . در اینجا به شرح شرایط و ویژگی های دو دوره ی روزانه و شبانه خواهیم پرداخت .

روزانه

مدارک کسب شده از این دانشگاه ها اعتبار بالایی در میان سایر دانشگاه ها دارد و افراد فارغ التحصیل از دانشگاه های روزانه به شرط داشتن مهارت کافی زودتر در بازار کار جذب می شوند .

پس از اتمام دوره ی تحصیلی در دانشگاه روزانه فارغ التحصیل نسبت به تحصیل دوره رایگان تعهد خدمت در کشور را دارد و تا پایان این دوره حق خروج از کشور را نداشته مگر اینکه هزینه آن را بپردازد .

دانشگاه های دولتی روزانه هیچ وجهی بابت تحصیل از دانشجویان خود دریافت نمی کند و هزینه های جاری مانند خوابگاه و غذای دانشجویی هم بسیار اندک و ارزان است که پس از اتمام دانشگاه به صورت اقساطی و یا یکجا از دانشجو دریافت می گردد .

• شبانه

دانشگاه های شبانه یا نوبت دوم همان مدارک دوره روزانه را به فارغ التحصیلان خود می دهد چرا که کیفیت تحصیل در این دانشگاه ها مانند دوره های روزانه است اما در این دوره از دانشجو شهریه اخذ می گردد و میزان آن هم به سطح علمی دانشگاه بستگی دارد , دانشگاه های خوب مبلغ بیش تری از دانشجویان اخذ می کنند .

دیگر تفاوت این دوره با دوره ی روزانه عدم تعهد خدمت است چرا که دانشجو تمام هزینه های تحصیل خود را پرداخت می نماید , مدرک اتمام دانشگاه پس از فارغ التحصیلی به فرد داده می شود و اجباری برای ماندن در کشور وجود نخواهد داشت .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97

سامانه انتخاب رشته مجازی

 دفترچه کنکور سراسری 97

لیست رشته های بدون ککور دانشگاه آزاد 97

  • mobin hossini
۲۵
تیر

 

 

 

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی

پارمترهای زیادی در انتخاب رشته ی کنکور سراسری تاثیر گذار است که داوطلب باید همه ی این موارد را در نظر بگیرد و با اطلاعات و آگاهی کافی انتخاب رشته کند .

یکی از این پارامترها رشته تحصیلی داوطلب در دوران دبیرستان است , اینکه فرد در چه گروه آزمایشی شرکت کرده اهمیت ویژه ای دارد . همانطور که می دانید رشته تجربه پرطرفدارترین رشته در کنکور سراسری است , همه ساله حدود 500 هزار داوطلب در این گروه آزمایشی شرکت می کنند به همین دلیل قبولی در این رشته کار راحتی نیست .

انتخاب رشته آزمون سراسری با توجه به کارنامه اولیه که رتبه ی کل , تراز و سهمیه داوطلب در آن درج شده است صورت می پذیرد .

رشته های بخصوصی در گروه آزمایشی تجربی وجود دارد که پرطرفدارتر است و تاکید داوطلبان بر روی قبولی در این رشته هاست . رشته های پزشکی , دندانپزشکی , داروسازی , فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی در صدر آن ها هستند و همین هم قبولی در این رشته ها را سخت و دشوار نموده است .

به هنگام انتخاب رشته داوطلبان گروه آزمایشی تجربی فارغ از رتبه و ترازی که دارند رشته های مورد علاقه خود را لیست کنند و بر اساس اولویت هایی که دارند آن ها رتبه بندی نمایند .

پس از آن می توانند به تحقیق و پرس و جو در مورد بازار کار هریک از رشته ها بپردازند و رشته ای دقیقا مطابق با علاقه و توانایی شان انتخاب کنند و در اولویت های خود قرار دهند .

کارنامه انتخاب رشته تجربی

کارنامه و نتایج اولیه که منتشر شد داوطلبان به مدت دو هفته وقت دارند تا به انتخاب رشته بپردازند , اطلاعات مهمی چون وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه ها , سهمیه , رتبه داوطلب , استان بومی و .. که در کارنامه گنجانده شده است برای انتخاب رشته بسیار کاربردی هستند و امکان قبولی در رشته ها بر اساس همین اطلاعات تعیین می گردد .

در نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 به نکات زیادی باید توجه نمود پیشنهاد می کنیم که پست مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطالعه نمایید.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

راهنمای انتخاب رشته کنکور تجربی 97

دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 97

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97

انتخاب رشته رایگان

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات کامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار کار و آینده شغلی هر رشته (مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97)و همچنین بهترین انتخابها متناسب با تراز کسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما کنکوریهای گرامی است.


راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

  • mobin hossini
۲۴
تیر

 

 

تراز قبولی  رشته پرستاری کنکور سراسری 97

 

  • تراز قبولی اصفهان ؟
  • تراز قبولی تهران ؟
  • ترازقبولی مشهد؟
  •   ترازقبولی خرم آباد؟
  •   ترازقبولی اراک؟
  • ترازقبولی ورامین؟
  • ترازقبولی واحدسبزوار؟
  • و ...  ؟؟؟؟

 

 

معرفی رشته پرستاری

قبل ازاینکه پاسخ سوالات بالارا بدهیم توضیحی مختصردررابطه با رشته پرستاری خواهیم داد، رشته پرستاری ازلحاظ لغوی به معنای مراقبت کردن ازبیماراست .

درحال حاضر پرستاری به عنوان یک رشته علمی شناخته شده است و متخصص رشته پرستاری باید علوم بسیاری را فرا بگیرد و کاربرد آن ها را درارتباط با مریض بیاموزد.

درواقع می توان گفت یک پرستار به  نوعی نقش درمانی و نقش هماهنگ کننده و نقش مراقبت کننده و نقش حفاظتی را برای بیمار دارد.

یک پرستار می توان مرتبط با رشته پرستاری نیز وارد بازار کاری شود، پرستاری از جمله رشته هایی است که از بازار کاری خوبی  برخوردار است، درواقع یک پرستار می تواند در درمانگاه ها و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و یادر صنعت برای مراقبت از سلامت و بهداشت کارکنان صنایع مختلف در سازمان تربیت بدنی و مراکز ورزشی به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم مراقبت پزشکی درآموزش و پرورش فعالیت کند.

 

 

تراز قبولی آخرین نفر قبولی در رشته پرستاری

اگر بخواهیم تراز قبولی پرستاری مشهد در سال 95 و 96 را با هم مقایسه ای داشته باشیم می بینیم که تراز نمره قبولی مشهد در سال 95 تراز 7751 می باشد درحالیکه درسال 96 تراز قبولی پرستاری درحالت خوش بینانه ترازی بین 7869 تا 7944 بود.

که از مقایسه این دو تراز می توان دریافت که درسال 96 تراز نمره قبولی برای پرستاری مشهد افزایش داشته است که این آمار نشان می دهدتعداد متقاضیان درسال 96 افزایش پیداکرده است که البته هرساله شاهد افزایش تعداد متقاضیان می باشیم.

ولی دررابطه با رتبه پرستاری دانشگاه های سراسری میتوان گفت رتبه کشوری پرستاری درمنطقه 1 برابر با 8982 گزارش شده است و در دانشگاه های سراسری مشهد داوطلبان در منطقه 2 با رتبه کشوری 17604 توانستند رشته پرستاری قبول شوند.

 

 

مشاوره انتخاب رشته پرستاری کنکور سراسری 97

داوطلبان کنکورمی توانند جهت دریافت اطلاعات کامل درباره ترازنمره قبولی و رتبه کسب شده پرستاری هم برای کنکورسراسری وهم دانشگاه آزاد باشماره 9099072943 بدون کدگیری ازطریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب وبا تجربه درخت دانش تماس گرفته و آینده تحصیلی وشغلی خود را با راهنمایی های مشاوران درخت دانش هموار سازند.

 

رشته پرستاری بدون کنکور سراسری 97

هرساله تعداد زیادی از داوطلبان، متقاضی شرکت در پرستاری بدون کنکور می شوند و قصد تحصیل در این رشته را دارند؛ اما بهتر است ابتدا این رشته را برای شما معرفی کنیم و شما را بهتر با آن آشنا سازیم.

مراکز بهداشتی و درمانی اغلب محیط کار پرستاران است؛ پرستاران در کنار بیماران عفونی، بیماران واگیر دار، بیماران صعب العلاج و یا بیمارانی که ممکن است دچار قطع عضو شده باشند و تنها عشق و علاقه و انسانیت است که شما را در این شغل قرار می دهد.

شرایط ثبت نام رشته پرستاری بدون کنکور

اگر تصمیم قطعی برای شرکت در رشته را دارید و می خواهید بدون کنکور وارد دانشگاه شوید باید این نکته را بدانید که در کشورما ورود به رشته پرستاری بدون کنکور ممکن نمی باشد، مگر اینکه در دانشگاه های بین المللی این رشته را قرار دهند ویا در دانشگاه های خارج از کشور ادامه تحصیل بدهید؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در خارج کشور و نحوه و شرایط بدون کنکور رشته پرستاری و پیراپزشکی در ایران آن می توانید با مشاورین مجرب تحصیلی به شماره 9099072943 تماس حاصل فرمایید و بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

 

کارگردانی بدون کنکور

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

درخت دانش

 حسابداری بدون کنکور

رشته های بدون کنکور تهران شمال

پرستاری بدون کنکور

بازارکار رشته پرستاری بدون کنکور

هرساله تعداد افراد زیادی در رشته پرستاری فارغ التحصیل می شوند، اما برخلاف آن مراکز درمانی گنجایش پذیرش این تعداد داوطلب را ندارد؛ متاسفانه بازار کار رشته پرستاری در ایران در حال حاضر مناسب نمی باشد و امید بهبود این وضعیت را می توان انتظار داشت.

شهریه رشته پرستاری دانشگاه آزاد

طی سالیان گذشته شهریه  دانشگاه آزاد برای رشته پرستاری به طور میانگین چهار و نیم ملیون تومان به بالا بوده و با توجه به واحد های عملی این مبلغ تغییر خواهد کرد.

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی، انتخاب رشته، اطلاع از شرایط تحصیل در خارج از کشور، رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور می توانید با مشامورین مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

 

 

 

  • mobin hossini
۲۴
تیر

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی 97

متقاضیان رشته علوم انسانی کنکور سراسری 97 در چند سال اخیر کاهش یافته اند و بیش تر توجه ها به سمت رشته هایی چون گروه آزمایشی تجربی کنکور سراسری 97 متمایل شده است اما کماکان افراد زیادی برای دستیابی به پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی علوم انسانی که شامل حقوق , روانشناسی و حسابداری هستند در دانشگاه های معتبر دولتی , با یکدیگر رقابت می کنند .

ما در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعاتی از قبیل شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ، تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و کارنامه داوطلب در کنکور 97 سراسری علوم انسانی را برای داوطلبان این رشته شرح دهیم .

• نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 97 برای برخی داوطلبان اهمیت دانشگاهی که قرار است در آن تحصیل کنند بیش تر است و برخی ها هم رشته تحصیلی برایشان مهم است , دانش آموزان بر اساس کارنامه و نتیجه ی اولیه ای که کسب کردند می توانند در یکی از رشته های علوم انسانی 97 آزمایشی به تحصیل بپردازند با توجه به اینکه در چند سال اخیر امکان ادامه تحصیل در دانشگاه ها بدون آزمون سراسری هم فراهم شده است می توان گفت که تمامی داوطلبان و دانش آموزان قادر به تحصیل در دانشگاه های علوم انسانی هستند .

• سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

برای برخی از دانش آموزان گروه های آزمایشی سهمیه هایی در نظر گرفته شده است . سهمیه های خانواده شهدا , سهمیه ایثارگران و آزادگان , سهمیه جانبازان و سهمیه مناطق .

سهمیه مناطق با توجه به نوع منطقه یک , دو یا سه بودن به دانش آموزان تعلق می گیرد، سهمیه های خوانواده شهدا و ایثارگران بر حسب درصد ایثارگری 25 درصد یا 5 درصد ظرفیت کل دانشگاهها را برای قبولی در آن دانشگاه دارند.

برای اطلاعات کامل در این زمینه می توانید به دفترچه انتخاب رشته کنکر سراسری 97 علوم انسانی در سایت جامع درخت دانش مراجعه نمایید مراجعه فرمایید .

• کارنامه داوطلب رشته کنکور سراسری علوم انسانی کارنامه هایی برای تمامی افرادی که در آزمون سراسری 97 شرکت کرده اند صادر می شود، در این کارنامه اطلاعاتی چون نمرات و درصدهای هر درس، رتبه کل داوطلب در منطقه و کشوری، تراز داوطلببرای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، نوع سهمیه داوطلب شامل مناطق یا ایثارگری و .. درج شده است .

مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری 97 باید منطبق و متناسب با این کارنامه صورت گیرد .

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

امر انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهمترین تصمیماتی است که داوطلب در دوره تحصیلی خود باید انجام دهد، از این رو مشاوره انتخاب رشته سراسری 97 درست و منطقی بر اساس نیازهای حال کشور(بازار کار) علاقه واستعدادیابی و غیره می تواند آینده هر کدام از داوطلبین کنکور سراسری را رقم بزند. ما برای انتخاب رشته کنکور سراسری 20 فاکتور داریم که همه باید بر اساس اولویت بررسی شوند و برای هر کدام از داوطلبین بر اساس رتبه منطقه در زیرگروه، رشته و دانشگاه مورد نظر، ظرفیت رشته ها و دانشگاهها و ... بتوانیم بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را برای شما داوطلبین کنکور سراسری انجام داده به نحوی که هیچ یک از رشته ها و دانشگاهها نباشد که بررسی نکرده باشیم.

برای مشاهده پربازدید ترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

نتایج اولیه کنکور 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

مشاوره تلفنی انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی با تجربه انتخاب رشته 97 درخت دانش

می تواند برای رقم زدن آینده شما با انتخاب رشته صحیح ومنطقی بهترین مشاوره انتخاب رشته سرایر 97 شما باشد. برای مشاوره انتخاب رشته آنلاین و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 مجازی و حضوری میتوانید با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

  • mobin hossini
۲۴
تیر

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد , هر فردی با هر سطح سواد و دانش قادر به راهنمایی داوطلبان و دانش آموزان نیست چه بسا افرادی در قبال گرفتن هزینه های زیادی اقدام به ارائه مشاوره می کنند ولی عدم آگاهی و دانش آن ها موجب شده که داوطلب انتخابی ناشیانه و نادرستی کرده و زحمات چندین ساله خود را به باد دهد و مجبور شود یک سال دیگر را هم برای راهیابی به دانشگاه تلاش کند .

داوطلبان بایستی به مطالعه دقیق دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری که برای هر رشته به طور جداگانه منتشر می شود بپردازند و در صورت وجود ابهام یا هرگونه سوالی با مراکز معتبر مشاوره به صورت حضوری یا تلفنی در تماس باشند و راهنمایی های لازم را از این مراکز دریافت کنند .

در دفترچه کنکور سراسری اطلاعات و نکات مهمی چون کد رشته ها و دانشگاه ها , ظرفیت هر رشته و دانشگاه , شرایط پذیرش دانشگاه ها , تخصیص خوابگاه های دانشجویی , سهمیه داوطلبان و .. درج شده است .

فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری

روال انتخاب رشته هر ساله به این صورت است که سازمان سنجش مدت زمان معینی را برای انتخاب رشته تعیین می کند و این مهلت پس از انتشار نتایج اولیه به داوطلبان داده می شود .

• ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات فردی خود را به جهت وارد شدن به صفحه انتخاب رشته وارد کنید .

• تمامی کد محل ها و رشته هایی که از قبل نوشته اید و اولویت بندی کرده اید وارد فرم انتخاب رشته نمایید .

• دانشگاه و رشته هایی که در فرم وارد کرده اید با لیست خود تطبیق دهید تا هیچ رشته و دانشگاهی را اشتباه وارد نکرده باشید .

• پس از اتمام انتخاب رشته سیستم به شما یک کد 15 رقمی می دهد آن را یادداشت کنید و نزد خود نگه دارید .

انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین مرحله از زندگی هر فرد را به خود اختصاص می دهد. زیرا که یک انتخاب نادرست زندگی فرد را در مسیر دیگری بده که نتواند پله های ترقی را در مقایسه با یک انتخاب درست انجام دهد. در سالهای گذشته مواردی به چشم می خورد که علی رغم کسب تراز و رتبه بالا داوطلب با انتخاب رشته نادرست باعث شده تا رشته و دانشگاهی که در حد و شأن رتبه و تراز او بوده را کسب نکند و با نارضایتی در ثبت نام مشغول به ادامه تحصیل شود. پس تنها پیشنهاد درخت دانش به شما داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این است که مواظب انتخاب های خود باشید و با افراد آگاه و مجرب مشورت نمایید.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روسی لینک های زیر کلیک کنید:

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97

انتخاب رشته

مشاوره تحصیلی درخت دانش

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97

 

 مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با آگاهی های لازم درباره انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بدون کنکور، بازار کار و شرایط ادامه تحصیل در هر رشته، و اطلاعاتی راجع به هر دانشگاه و ... به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و مشاوره و راهنمایی شما علم دوستان گرامی می باشد. جهت دریافت اطلاعات کامل و انتخاب رشته ای درست و منطقی با شماره 9099072943 تماس بگیرید و آینده تحصیلی و شغلی روشنی را برای خود رقم بزنید.

  • mobin hossini
۲۱
تیر

 

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

دغدغه اصلی داوطلبان پس از برگزاری کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه انتخاب رشته است , اهمیت این مرحله به اندازه کنکور است چرا که انتخاب نادرست و ناآگاهانه سبب عدم پذیرش داوطلب در رشته و دانشگاه مورد علاقه اش می گردد که دانشجو یا باید از روی اجبار در آن رشته و دانشگاه تحصیل کند و یا یک سال دیگر برای راه یابی به دانشگاه تلاش نماید و این باعث بی انگیزگی دانشجو و دانش آموز می گردد .

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

یک هفته پس از اینکه نتایج اولیه اعلام شد آغاز می گردد , داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند می توانند در مدت زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند . زمان انتخاب رشته آزمون سراسری از نیمه دوم مرداد ماه آغاز و تا پایان مرداد ماه نیز ادامه دارد و انتخاب رشته در دانشگاه های آزاد هم حدودا در نیمه ی اول شهریور ماه شروع می شود .

دفترچه انتخاب رشته برای هر رشته و گروه آزمایشی متفاوت است و زمان انتشار آن هم پس از اعلام نتایج اولیه است .

در دفترچه انتخاب رشته کنکور قوانین و اطلاعاتی مهمی چون لیست رشته های کنکور سراسری , ظرفیت پذیرش دانشگاه و رشته ها , کد رشته محل ها و .. گنجانده شده است و به همین دلیل هم داوطلب باید تمامی مطالب مندرج در آن را مطالعه نماید و با در نظر گرفتن علایق خود اقدام به انتخاب ه نماید .

روال انتخاب رشته هر ساله به این صورت است که داوطلب 150 رشته و کد محل را در فرم انتخاب رشته خود جای می دهد , رشته و دانشگاهی که داوطلب انتخاب می کند باید بر اساس کارنامه اولیه و توانایی هایش باشد . در کارنامه ی اولیه ای که دانش آموز دریافت می کند تراز و رتبه کل درج شده است , داوطلب با دریافت راهنمایی از مشاورین به صورت حضوری یا تلفنی می تواند انتخاب مناسب تری داشته باشد .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

درخت دانش

نتایج کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام بدون کنکور 97

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات کامل درباره انتخاب رشته کنکور سراسری 97، اطلاعات کامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار کار و وضعیت ادامه تحصیل در هر رشته و همچنین انتخاب رشته درست و منطقی با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید و آینده شغلی و تحصیلی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

  • mobin hossini