مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

کاربرد رتبه کشوری کنکور 98

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ب.ظ

برای انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه کشوری را باید در نظر گرفت؟

رتبه کشوری ملاک دانش آموز بدون سهمیه بدون در نظر گرفتن امکانات و همچنین رتبه داوطلب در کل کشور می باشد، سوال اصلی اینجاست که رتبه کشور پس چه کاربردی دارد؟ برای انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98 کدام رتبه مهم می باشد؟

برای اولویت بندی انتخاب رشته کنکور 98 رتبه در منطقه را باید درنظر گرفت و اما:

کاربرد رتبه کشوری کنکور 98

کاربرد این رتبه در بعضی رشته ها مانند پذیرش در رشته هایی که در دانشگاه بین الملل وجود دارند یا رشته هایی که چند برابر ظرفیت هستند، رتبه کشوری نیز محاسبه می شود.

توصیه می شود برای انتخاب رشته رایگان کنکور 98 خود با هزینه پایین نسب به موسسات دیگر و همچنین، اولویت بندی تخصصی بر اساس رتبه های موثر، معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری و ... می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

رتبه کشوری مهمه یا منطقه؟؟

بر اساس سالهای گذشته رتبه ای که ملاک باشد برای انتخاب رشته رتبه کل در سهمیه یا منطقه بود و برای انتخاب 99 درصد رشته ها رتبه کشوری تاثیر چندانی نداشت.

رتبه کشوری به چه معناست؟

رتبه کشوری: یعنی محاسبه و مقایسه شما بدون در نظر گرفتن عدالت و مقایسه شما در برابر کل داوطلبان کنکور سراسری در تمام ایران منطقه 1 و منطقه 2 و منطقه 3 و خانواده شهدا و مناطقه محروم و ...

 برای دریافت دفترچه کنکور سراسری 98 خود کلیک نمایید

رتبه کشوری چگونه محاسبه می شود؟

رتبه کشوری از طریق فرمول های خاصی به دست می آید به این طریق که ماکزیموم نمره کل زیر گروه های همه داوطلبان در یک گروه آزمایشی در سطح کشور بدون احتساب سهمیه ها را به ترتیب به دست آورده و بعد از آن رتبه داوطلب در کل کشور تعیین می شود. در این صورت داوطلبانی که نمره برابری دارند رتبه کشوری یکسانی خواهند داشت. نباید هیچگاه از رتبه کشوری خود برای مقایسه دو نفر در دو منطقه یا در سهمیه متفاوت استفاده نمود.

ملاک انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کدام رتبه است؟

 

هر کد رشته محل در آزمون سراسری دارای ظرفیتی است. توزیع ظرفیت 98 در آزمون سراسری  متأثر از سهمیه ها و گزینش بومی میباشد (به غیر از رشته هایی که به صورت خـاص از داوطلبان برخی استانها پذیرش مینمایند). یعنی برای هر کدرشته محل ظرفیتی برای سهمیه های مختلف در نظر گرفته مـیشـود و داوطلبـان واجـد شـرایط در آن پـذیرش میشوند.(برای مشاوره کنکور رتبه کشوری مهم است یا سهمیه و اطلاعات بیشتر در باب رتبه ملاک انتخاب رشته و تاثیر مهم آن با مشاوران مجرب درخت دانش درتماس باشید)

  • mobin hossini

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی