مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

ثبت نام مدارس شاهد 98-99

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۱۰ ب.ظ

 

 

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سامانه سجا

ثبت نام مدارس شاهد 98 برای ورود به سه پایه تحصیلی انجام خواهد شد:

 

 

 

  1. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه اول ابتدایی (دوره ابتدایی)
  2. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه هفتم (دوره اول متوسطه)
  3. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم (دوره دوم متوسطه)

برای هر کدام از مقاطع زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 متفاوت خواهد بود لذا دانش آموزان با توجه به مقطعی که درحال ورود به آن هستند در مهلت تعیین شده برای ثبت نام مدارس شاهد 98-99 به سامانه سجا مراجعه نمایند.

 

 

سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه سجا یا همان سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 از بهار 94 جهت یکپارچه سازی تمامی فعالیت ها و ثبت نام های مدارس شاهد و ایثارگران کشور راه اندازی شده است که تمامی فعالیت های مربوط به مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام مدارس شاهد، برگزاری کلاس های جبرانیو تقویتی، گزارشگیری و... از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد.

 

 

در سایت سجا چگونه مدرسه انتخاب کنیم؟

با توجه به اظهارات مدیر کل امور شاهد و ایثارگران آموزش  و پرورش در سال 98 مدرسه شاهد تازه تاسیس نداریم و ظرفیت مدارس شاهد 98-99 تفاوتی با سال گذشته نکرده است لذا دانش آموزان باید با توجه به منطقه سکونت خود اقدام به انتخاب مدرسه شاهد مورد نظر نمایند و انتخاب مدرسه خارج از محل سکونت شانس قبولی دانش آموز را کم خواهد کرد در ادامه لیست مدارس شاهد تران و شهرستان هارا با کلیک بر لینک مورد نظرمی توانید مطالعه بفرمایید.

 

 

جهت اطلاع از لیست کامل مدارس شاهد تهران و شهرستان ها و لیست مدارس شاهد پسرانه و دخترانه 98 به تفکیک منطقه از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و با تلفن ثابت ) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

 

 

لیست مدارس شاهد تهران

 

 

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان

 

 

لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان

 

 

لیست مدارس شاهد کرمانشاه

 

 

لیست مدارس شاهد تبریز

 

 

لیست مدارس شاهد ابتدایی مشهد

 

 

لیست مدارس شاهد راهنمایی مشهد

 

 

آدرس مدارس راهنمایی شاهد

 

 

لیست مدارس ابتدایی شاهد

 

 

مشاوره سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja

مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن کادر مجرب و حرفه ای پاسخگوی سوالات و ابهامات نمامی دانش آموزان و والدین محترم در نحوه ثبت نام در سامانه سجا، نحوه ثبت نام دانش آموزان شاهد در سامانه سجا و غیر شاهد در saja.medu.ir ، نحوه امتیاز دهی در سامانه ثبت نام مدارس شاهد و... از سراسر کشور و به صورت تمام وقت می باشند از طریق تماس با شماره 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره و یا عضویت در کانال تلگرام سجا و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش که در زیر آدرس صفحات مجازی درخت دانش را ارائه داده ایم.

 

 

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب شاهد درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

 

کانال تلگرام سجا درخت دانش: t.me/derakhte-danesh(اطلاع از زمان شروع پیش ثبت نام)

 

 

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

لینک مستقیم ورود به سایت سجاsaja.medu.ir

 

 

 


  • mobin hossini

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی