مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

نظرات درباره مدارس شاهد

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ب.ظ


 

نظرات درباره مدارس شاهد

مدارس شاهد خوب است ولی با این حال نظرات مختلفی راجع به پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 وجود دارد ولی اکثرا نظرشون راجع به مدارس شاهد اینست که اینگونه مدارس مدارس مذهبی هستند و اینکه مدارس شاهد خوب است و  قطعا جای هیچ گونه شکی در این رابطه نیست

همچنین از آن جایی که از جمله شرایط ثبت نام مدارس شاهد عبارتند از : رعایت احکام شرعی و پوشش مناسب ( برای دانش آموزان دختر حجاب برتر ) و دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری و نیز التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی و تربیت دینی می باشد.

نظرات در مرود انتخاب مدرسه شاهد

 و همچنین رعایت و مقررات انضباطی و تربیتی آموزش و سکونت در محدوده تعیین شده می باشند و با توجه به این که به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد می گویند می توان  گفت الویت نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 به دانش آموزان شاهد بیشتر اختصاص پیدا می کند .  که دانش آموزانی که از این شرایط برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 اقدام نمایند بنابراین قطعا این گونه مدارس از جمله مدارس مذهبی به حساب می آیند .

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه های مختلف اعلام شد

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 هر کدام از پایه ها و مقاطع تحصیلی با هم متفاوت است و بر اساس جدول زیر شامل:

  1. زمان ثبت نام مدارس شاهد 98-99
  2. زمان اعلام نتایج غیرقطعی و ارسال پیامک
  3. زمان برسی مدارک و تایید در سامانه سجا شاهد
  4. تایید نهایی مدارک و اعلام نتیجه قطعی

جدول زمانبندی ثبت نام مدارس شاهد 98

جدول زمان بندی ثبت نام مدارس شاهد 98 اول ابتدایی اول متوسطه دوم متوسطه
زمان شروع ثبت نام مدارس شاهد 98 1 الی 15 خرداد 1 الی 14 خرداد 10 الی 24 تیر
اعلام نتایج اولیه ثبت نام مدارس شاهد 98 17 الی 19 خرداد 16 تیر 25 تیر
بررسی مدارک و تایید در سامانه سجا 20 الی 27 خرداد 17 الی 27 تیر 26 تیر الی 3 مرداد
اعلام نتایج قطعی ثبت نام مدرسه شاهد 98 27 الی 3 تیر 28 تیر الی 3 مرداد 3 الی 17 خرداد

ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 saja.medu.ir

ثبت نام دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا انجام می شود، سوال اصلی این است که سامانه سجا چیست؟ و آیا دانش آموزان و والدین آن ها پس از ثبت نام مدرسه شاهد می بایست منتظر پاسخ باشند؟

در پاسخ: در این مدت با توجه به اطلاعات ثبت نامی و بررسی صحت اطلاعات دانش آموز و والدین وی و امتیاز دهی انجام می شود.و نتایج نهایی پذیرش دانش آموز در مدارس شاهد بر روی سایت سجا همان saja.medu.ir اعلام می شود.

و در صورت قبولی دانش آموز می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مدرسه ای که در آن پذیرفته شده است مراجعه نماید، ثبت نام نهایی خود را به صورت حضوری  تکمیل نمایند. توجه داشته باشید که از اولویت های پذیرش در مدارس شاهد, انتخاب مدرسه مناسب متناسب با محل سکونت دانش آموز, کسب امتیاز حد نصاب تعین شده و معدل و نمرات مورد تایید می باشد.

مشاوره تحصیلی مدارس شاهد 98 درخت دانش

 

مشاوران درخت دانش با سابقه چند ساله در ثبت نام و ورودی مدارس شاهد با امتیاز بندی صحیح فرزندان شما, ثبت کد شغلی والدین, اعلام نتایج از طریق پیامک به والدین, انجام دادن مراحل گام به گام پیش ثبت نام اینترنتی، انتخاب مدرسه در محدوده محل سکونت و درج کردن سهمیه های آزاد شامل سهیه های حفظ هر جزئ قرآن, بسیجی, داشتن مدال مسابقات ورزشی و قرآنی و... در کنار شما خواهد بود. ثبت نام خود را با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری به مشاوران درخت دانش بسپارید. همچنین با مراجعه به سایت درخت دانش و پست ورود به سامانه سجا(ثبت نام مدارس شاهد 98) از نحوه امتیاز گیری و اولویت های موجود برای ثبت نام در مدارس شاهد آگاه شوید.

  • mobin hossini

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی