مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

هدف اصلی ورود به سامانه سجا چیست؟

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ب.ظ


هدف اصلی ورود به سامانه سجا چیست؟

قبل از هر چیز حتی معرفی مدارس شاهد و سامانه سجا قصد داریم که به سوال اصلی دانش آموزان واجد شرایط و خانواده های نگرانی که با مشاوران ما تماس میگیرند و می خواهند ثبت نام مدارس شاهد 98 خود را انجام دهند پاسخ دهیم که هدف اصلی ورود به سایت سجا و کانال سجا در پیش ثبت نام این سامانه چیست؟

بر خلاف چندین سال گذشته که ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 در تمامی مقاطع در خود مدرسه و به صورت حضوری انجام می شد اما دو سالی است که پیش ثبت نام مدارس ایثارگران و فرهنگیان و خانواده شهدا و حتی دانش آموزانی سهمیه های عادی و ممتاز که به اصطلاح مدارس شاهد می گویند به دلیل (شفاف سازی و رعایت عدالت) تنها در سامانه سجا امکان پذیر می باشد.

سجا چیست؟

سامانه سجا چیست؟ به معنای سایت جامع امور شاهد و ایثارگران می باشد که خیلیا به اشتباه آن را سامانه سجاد و یا سامانه سجام می دانند سامانه سجا تنها پایگاه اینترنتی ای می باشد که فرزندان شاهد و ایثارگر می توانند تحصیل به صورت رایگان و با درجه علمی بالا و امکانات تفریحی داشته باشندsaja.medu.ir سایت

آدرس سجا saja.medu.ir

آدرس سایت سجا و ورود مستقیم به آن نیز یکی دیگر از سوالات پرتکرار است، برای ورود به سامانه پیش ثبت نام سجا باید وارد سامانه saja.medu.ir شوید توصیه می شود قبل از ورود به سجا آموزش و پرورش حتما کامل اطلاعات ثبت نام و نحوه امتیاز بندی، سهمیه های عادی، نحوه انتخاب مدرسه، را در این مقاله کامل مطالعه نمایید.

توصیه می شود که: برای بالا بردن شانس قبولی، انجام تمامی مراحل ثبت نام هم به صورت تلفنی هم به صورت حضوری، آپلود عکس، درج امتیاز های عادی و معدل و انتخاب بهترین مدرسه و نزدیک به محل سکونت دانش آموز در سراسر کشور و ... به مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید. 

معرفی مدارس شاهد

معرفی مدارس شاهد: مدارسی با کیفیت بالای تحصیل و کمترین هزینه در خدمت تمامی دانش آموزان است، اولویت در مدرسه شاهد با دانش آموزانی است که دارای امتیاز بالاتری هستند، ثبت نام در مدارس شاهد در پایه شروع هر مقطع و میان دوره می باشد به طوری که شامل:

  • پایه اول ابتدایی
  • پایه اول متوسطه یا هفتم
  • پایه دوم متوسطه یا دهم
  • میان دوره

در مدارس شاهد (سامانه سجا) فرزندان شهدا, آزادگان, جانبازان پنجاه درصد و بالاتر و پایین تر، نوه شهید، برادر زاده و خواهرزاده شهید و همچنین دانش آموزانی که حافظ  قرآن کریم و دارای رتبه های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ, مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه, استان و کشور و فرزند کارمندان رسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر می توانند در مدارس شاهد می توانند پیش ثبت نام مدارس شاهد انجام دهند.

برای ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا 98 و مشاوره شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 در بهترین مدارس با کمترین هزینه می توانید از طریق شماره تلفن 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

  • mobin hossini

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی