مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در خدمت دوستان عزیز می باشد. شما می توانید در هر مقطع تحصیلی که هستید آینده تحصیلی و شغلی خود را با مشاوران درخت دانش تضمین کنید. راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش: شماره تماس 9099072943

مشاوره تحصیلی درخت دانش در برنامه ریزی های درسی کنکور 97، مشاوره انتخاب رشته، زمان و اعلام نتایج آزمون های سراسری، تحصیل در خارج از کشور رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان همراه همییشپی شما خواهند بود. کافی است برای وارد شدن به بهترین دانشگاه های داخل کشور و خارج از کشور تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099072943 را شماره گیری نمایید.
تلگرام اطلاع رسانی درخت دانش

http://t.me/derakhte-danesh

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱ ق.ظ


زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98  نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد .

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98  نیمسال دوم نیز از اواخر آذر و اوایل دی ماه 97-98 از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98  برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

 معمولا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 نهایتا بعد از یک ماه که تمدید شد بعد ازانجام بررسی های اولیه  بلافاصله زمان اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم 97 – 98 از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بعد از یک هفته اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97 – 98

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98  از اوایل دی ماه  یا اواخر آذر ماه از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می پذیرد و دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشضر می شود، که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98 برای نیمسال دوم قابل تمدید می باشد ..

مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97 – 98

از آن جا که مهلت زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98 برای نیمسال دوم قابل تمدید می باشد . معمولا مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تا 20 روز یا نهایتا تا یک ماه قابل تمدید می باشد. داوطلبان لازم است در بازه ی زمانی مذکور نسبت به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98 که از اوایل دی ماه آغاز می شود اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 می باشد و بعد از تموم شدن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سه روز تا یک هفته نتایج ثبت نام نیز اعلام خواهد شد بنابراین برای نیمسال دوم در نیمه اول بهمن 97 – 98 نتایج بدون آزمون اعلام می شود.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان ثبت نام  بدون کنکوردانشگاه آزاد 97 – 98  در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

  • mobin hossini

نظرات  (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • خوبه ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی